Byt ut det om det är nå fel på kabeln, verkar som det iaf.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
USB-problem, musen låser sig.
Collapse
X
-
Bl.a. jag har semester denna vecka, de som jobbar den här veckan har lite svårt att hinna med alla telefonsamtal och email. Ha tålamod :-)Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Sånt märker vi efter att ha testat det.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Fungerar det på¨laptopen så är det inget fel på det.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
XP var boven...
Jag försökte flasha mitt xbit hos en polare med xp, men det sket sig hela tiden. Den connectade, men när jag skulle format chippet så låste den sig på block 4-14, olika varje gång. Fick till det genom att köra på en win2k dator. Smidigt chip, inga problem att installera, jag satte dit den i mina hål utan distansringen, funkade klockrent!!!
- Citat
- Flag
Comment

Comment