Original inlägg av xboxenergi
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
MS Dash startar
Collapse
X
-
Okej.. men du kan de va strömen... men du! du har völ lag nått mellan spikarna och modekortet?? men annars sak du löda en slad från den ringen på bilden nedan.. men är inte särker till viklen pynkt ska kolla upp de se nu snart kolla på den bilden på länk http://forum.psxcare.com/support/sho...203#post108203XBOX
- Citat
- Flag
Comment
-
Kostnad
Hej
Jag har försökt med att få mitt xbit att funka genom att löda det, men jag har inte lyckats att "få" det att fungera.Så nu undrar jag hur mycket det kommer att kostar om jag ska skicka xboxet till er så att ni får fixat åt mig ?
Vänligen svara snabbt
- Citat
- Flag
Comment
-
Vi tar 700:- för att montera xbitLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Gör så lite som möjligt :-)Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Maila om det, ange kund+order#Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Det räcker med order# så löser vi restenLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment