Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Hej är det nån som kan hjälpa mig????? Jag har ett chippat xbox. Har haft det en tid men nu så strular det . Det dycker upp en felkod 05 varför
HJÄLP!!!!!!!!
asså under apps i din xbox hittar du programmet CONFIG MAGIC
lås din HD med detta program om du har bytat HD till en större
detta för att kunna använda original BIOS till msdash
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Men jag kommer inte in i menyn felkoden dycker upp efter en stund. monterar jag väck chippet så händer samma sak efter en stund??????Jag kommer aldrig till menyn
pege63...nej jag monterade ut det innan pga jag ville prova o se om det gick att köra orginal spel men det gick inte.
En 120G men det har fungerat länge med den. Jag har en son på sex år som har spelat mycket kan han varit inne o gjort nåt som han inte ska?????
Oki men om du vill köra på din 120 GB HD måste du låsa HD med CONFIG MAGIC annars får du felmedelade 05 som du får när du nu försöker starta på orginalbioset
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
du måste sätta in chippet igen.
aktivera det & se om du kommer in på Evoxdashens meny kolla i APPS.
Tanka ner SuperDisk 3.7RC8 sätt i den i dvdn boota om se om du kommer in på den då.
F.. nu får jag upp felkod 16 skit e det rent ut sagt, nån vänlig själ som kan hjälpa mig,jag ger snart upp hehe .Är det nån som vet vilken närmaste xbox verkstad är för mig "Kristianstad"
Comment