Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flasha X-ecuter 2 LITE version 2.x från CD

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Hej är det nån som kan hjälpa mig????? Jag har ett chippat xbox. Har haft det en tid men nu så strular det . Det dycker upp en felkod 05 varför
    HJÄLP!!!!!!!!

Comment

5 - kernel - Hårddisken är inte låst. Använd CONFIG MAGIC för att låsa hårddisken om du bytt hårddisk och vill kunna använda original BIOS.
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

pege63 ...du får gärna ta det steg för steg om du har tid hehe

Comment

asså under apps i din xbox hittar du programmet CONFIG MAGIC
          lås din HD med detta program om du har bytat HD till en större
          detta för att kunna använda original BIOS till msdash
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Men jag kommer inte in i menyn felkoden dycker upp efter en stund. monterar jag väck chippet så händer samma sak efter en stund??????Jag kommer aldrig till menyn

Comment

har du chippet på så att du ska få Evoxdash?

Comment

pege63...???? menar du om det sitter i nu?? eller!!!!

Comment

Chippet sitter i adaptern som jag fick med när jag köpte det. Det ligger sidan om mig.

Comment

ja sitter chippet i boxen just nu el?
                    Hasr du orginal HD i el är det en STOR hd?

Comment

pege63...nej jag monterade ut det innan pga jag ville prova o se om det gick att köra orginal spel men det gick inte.
                      En 120G men det har fungerat länge med den. Jag har en son på sex år som har spelat mycket kan han varit inne o gjort nåt som han inte ska?????

Comment

Oki men om du vill köra på din 120 GB HD måste du låsa HD med CONFIG MAGIC annars får du felmedelade 05 som du får när du nu försöker starta på orginalbioset

Comment

okej men hur kommer jag in på con..... om jag inte kommer in på menyn.
                          Jag fick en skiva till chippet när jag köpte det men hittar ej den

Comment

du måste sätta in chippet igen.
                            aktivera det & se om du kommer in på Evoxdashens meny kolla i APPS.
                            Tanka ner SuperDisk 3.7RC8 sätt i den i dvdn boota om se om du kommer in på den då.

Comment

Ska prova det pege63 så får vi se om får liv i det hehe

Comment

F.. nu får jag upp felkod 16 skit e det rent ut sagt, nån vänlig själ som kan hjälpa mig,jag ger snart upp hehe .Är det nån som vet vilken närmaste xbox verkstad är för mig "Kristianstad"
                                Last edited by pizzaboy; 2006-12-09, 10:56.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X