Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Det finns stöd för dvd menyer i XBMC

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av banan1
    Och var hittar man den? =)
    gör din egen http://johnypcguru.home.mchsi.com/Docs/Instructions.htm

http://johnypcguru.home.mchsi.com/Do...quirements.htm
    Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

Jag har problem att streama alla filmer. Hänger sig efter ~10 minuter varje gång.
      Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!

Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

Comment

och nu är det på plats

från changelog:

- 12-09-2005 changed: XBMC DVD-Player is public now, and is now used by default when playing dvd's

http://www.xboxmediaplayer.de/cgi-bi...ST;f=1;t=15597
        Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

Någon mer än jag som har problem med samtliga verrar av xbmc vid streaming från SMB?
          .img / .avi hänger sig och fryser bilden och hackar mellan 2 frames.
          Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!

Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

Comment

Tagit hem en release från 18/9:e men jag får då inte menyer att fungera. Hur gör man? *kass*

Comment

Man trycker på X när man står på imagefilen...

Alla filmer jag testat funkar 100% med menyer och dom startar blixtsnabbt!

Comment

X? X stoppar ju filmen.
                Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

Stoppar? Om man ska starta en dvd från en imagefil så är ju ingen film igång som stoppas om man trycker på X...
                  Bläddra dig fram till imagefilen i XBMC och tryck X så ska du se att filmen startar, inte stoppar...

Comment

jag startar en image på samma sätt som jag startar allt annat dvs "A"
                    Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

• samma här..

Comment

• ktd har du editerat din "keymap.xml"?

så att X är A
                        Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

• Händer inget när jag trycket X som alla andra. Har ändrat dvdplayer till dvdx_2 utan resultat.

Comment

• Original inlägg av mysiskatten
                            jag startar en image på samma sätt som jag startar allt annat dvs "A"
                            Du har helt rätt! A är det på boxen. Kör mest Ps2 och där är nedersta knappen X...
                            Till boxen har jag fjärr så där är det SELECT som gäller...

Comment

• Original inlägg av jan0s
                              Händer inget när jag trycket X som alla andra. Har ändrat dvdplayer till dvdx_2 utan resultat.
                              Du sak inte ha nått där och det är A du sk trycka på...
                              <dvdplayer>-</dvdplayer>

Comment

• Jag startar alltid filmer med A. Tagit bort i <dvdplayer> och rensat i TDATA och UDATA. Fortfarande inga menyer. Vad trycker man för att komma till menyn när filmen körs då?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X