Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Streama rar ifrån pc´n

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

vad är det fär film som inte fungerar? skulle villa testa på min.
    Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

Det är barnens filmer.
      Ice.Age.Extreme.Cool.Edition.2002.2DiSC.NORDiC.PAL .DVDR-TiFF
      Lady.And.The.Tramp.SE.1955.DIGITALLY.REMASTERED.EN G.SE.FI.ICE.PAL.DVDR-BIO--Fungerade en gång!?..Inte längre
      Drutten.Och.Krokodilen.1975.SWEDiSH.PAL.DVDR-TiFF

Det är de jag kommer ihåg...kan kolla närmare om du vill.

Comment

Hur vore det att korta ner namnen på filmerna något betydligt mer så kommer dom nog att funka
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

korta ner? då kan man lika väl packa upp allt ^^ finns liksom ingen anlednig till att ha rar då ;-)

Comment

Men ska givetvis testa ditt goda tips :-)
            Tack!

Comment

filnamnens längd spelar ingen roll när du kör de över nätverk (SMB eller liknande)
              Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

Är det bara jag som har problem med att streama? Funkar det för er andra med alla filmer ni testat? =(

Comment

Ja inga problem här inte iaf
                  "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Måste berätta om vad som strulade, håll i hatten.
                    Jo jag har grubblat och grubblat på vad det kan ha varit för fel. Jag bytt kablar kopplat förbi switchen mmmen inget har fungerat (packade xvid har fungerat direkt). Ifrån min andra maskin fungerar allt direkt..hmmm. Iaf bestämde mig för att köpa ett nytt nätverkskort jag mistänkte att den inte fungerade mot Xboxen något vidare då hastigheten inte var så hög när jag streamade, men det visade sig inte vara någon skillnad...Crap blev sne igen... vill ju ha igång detta med streaming. monterade in den nya 300gb disken och kopierade över madagaskar till den nya disken, wips det fungerade. Kopierade över till en annan disk som hade 30% ledigt (eller nått sådant) ja det fungerade också.....va fan.... delade upp ungarnas disk till 2 och *PANG* allt fungerade. Med andra ord för mycket på diskarna (för mig iaf) så går det inte att streama...Jag har legat på gränsen 10% ledigt.
                    Hoppas detta kan hjälpa någon med samma problem.

Tack för alla tips i alla fall

//Jompa

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X