Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

[b]hur LÄger Man In Nya Xbmc???[/b]

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• [b]hur LÄger Man In Nya Xbmc???[/b]

hej behöver hjälp med att lägga in nya xbmc har tagit hem versionen från 2006-06-25 men vet inte hur man gör för att läga in den så snälla hjälp mig så fort som möjligt för jag vill ha in en ny xbmc på min box MVH PLOP

Med hjälp av FTP?
    Hur se mitt namn gå till min sida klicka på länken nätverk
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

jo jag vet emn jag vet inte villka mapar och så man ska ta bort och lägga till för att få de att funka vet du hur man får igång de ??

Comment

Gå in på D el F beror på var du har Apps\XBMC ta bort mappen XBMC
        Öppna zipp filen med senaste XBMC där i ligger en mapp XBMC herer den, FTPa över det till samma där du hade gammla altså APPS\
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

mm men nu har jag fått min xbox att slockna och kommer inte åt de genom ftp igen efter jag la in xbmc på xboen f** vad sur jag blir

Comment

gör så här för att göra till dashboard
            Option 2 på sidan nedan då du har T3CH(har Shortcut tool med) build av xbmc
            http://manual.xboxmediacenter.de/wak...lsetupv2&v=cab

glöm ej detta

Q: I have changed to another build of XBMC and get some strange problems, what to do now?
            A: When up or down-grading XBMC version/build level you need to delete the "Xbox Media Center" save under memory in the original Xbox? dashboard and reboot, this will restore XBMC to it?s default settings which is needed each time changing the build version. Alternativly delete both ?0face008? folders under E:\UDATA & E:\TDATA on your Xbox (including the system.bin file in one of these folders). If this do not help then follow the normal bug reporting procedure
            Last edited by mysiskatten; 2006-06-26, 20:52.
            Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

ja men jag kommer ju inte åt min xbox genom ftp jag ringde en polare nyss som fick samma problem och han sa att jag lär få tag på nån boot disc :S

Comment

oj du råkar inte ha superdisc på dvd som du bootar från den har ftp.
                Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

denna sökväg gäller E:\Apps\XBMC\default.xbe
                  Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

Original inlägg av plop
                    mm men nu har jag fått min xbox att slockna och kommer inte åt de genom ftp igen efter jag la in xbmc på xboen f** vad sur jag blir
                    Har du SD så sätt i den boota om nu kommer du åt FTP igen

Comment

försöker fixa ner en sd skiva nu ska nog snart vara klar men jag vet inte om jag ska ta ner 3.6 eller 3.7 vet nån av er villken man ska ta ??

Comment

pege63 du får hjälpa jag har inget tangentbord, skriver på windows on screen keyboard. Jobbigt att skriva just nu.
                        Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

är de nån som vet om man ska ha chipet på eller av när man kör skivan i boxen?

Comment

SD3.7
                            Chippet på
                            stoppa in SD
                            Boota
                            skriv in det IP NR som du ser på höger sida höst uppe i FTP programmet

Comment

men nu är skiten den att min xbox dvd läsare inte vill ta boot skivan

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X