Har du extern chippet på EJ orginal chip på?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
[b]hur LÄger Man In Nya Xbmc???[/b]
Collapse
X
-
med chippet på men jag har testat båda och inget vill :S så jag vet´inte hur jag ska göra nu värsta är att jag måste använda xboxet i kväll men jag vet inte hur jag ska gör när jag inte kan fixa upp de igen kommer ju inte åt de via FTP eller nåt liknande har alltid använt FLASH FXP och de har funkat hela tiden tills idag när jag förde över nya xbmc som fucka upp hela min xbox
- Citat
- Flag
Comment
-
Vilket media bränner du på? Vissa läsare är kinkiga, har du något annat att prova på så fungerar det säkert.
För att undvika samma sak i framtiden....spar SD'n. Du behöver inte använda den för att installera, bara starta på den så du får igång FTP. Jag anar att du inte har SmartXX-chip? Isåfall hade det gått att skippa boota på skiva, om du har en alternativ biosbank vars bios pekar på någon annan dash än XBMC.
- Citat
- Flag
Comment
-
Sorry, jag menade om du använder:
CD-R
CD-RW
DVD-R
DVD-RW
DVD+R
DVD+RW
Eller vad nu allt heter.
Tips: http://forum.psxcare.com/support/forumdisplay.php?f=70
- Citat
- Flag
Comment
-
Du får väl ta samma märke på SD skivan som du hade först för det har ju tydligen funkat eller hur, eftersom du har haft den fungerandes
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
Comment

Comment