Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uppmaning att använda xboxlink

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Halo kom innan LIVE så där är det som ktd sa men däremot funkar headset i boxlink.

Comment

Ingen här (eller nån annan stans) som kör Crimson Skys...
      Har hostat hur länge som helst utan att nån kommer in & kör.
      Hostar man Top Spin får man nån att spöa direkt!

Comment

hmmm ja har alltid använt xboxconnect... är det flera spelare på x-link? vill ju spela rainbow six 3 men de e knappt nån på xbconnect som kör det

Comment

just nu hostar jag ett Rainbow på X-Link....

[EDIT]
          Hansi, ni har ju säkert tonvis med "gamla" boxar liggandes. Kan inte ni, PSXCARE, sätta upp en eller två boxar (man kan ju ha flera spel igång på samma server) som Rainbow Six 3 dedicated server på X-Link med lösen (typ psxcare).
          På detta sätt kommer ju vi bara vara svenskar och från det här forumet...
          Om ni ha bandbredd dvs...
          [/EDIT]
          Last edited by ktd; 2003-11-06, 01:45.

Comment

Klockrent förslag ktd!
            ...men vad vet jag...liksom...

Comment

Verkar inte som om Hansi tyckte det. Han har ju inte svarat iaf...

Comment

Det hade ju varit grymt bra publicitet för psxcare också, och att bara användare på psxcare.com fick använda den osv. osv.
                Kan ju testa i alla fall
                ...men vad vet jag...liksom...

Comment

Kan man ha en box som server utan att någon måste starta spelsessioner osv så kan jag gärna sätta upp en eller ett par.
                  Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Japp det kan man!

Man kan ställa in att spelet startar efter en viss tid...

Ser fram imot några PSXCARE Rainbow Six dedicated servrar!!!

Comment

adda !!

mig med..
                      xtag: stoffe

ser fram emot att få träffa er i halo..

Comment

Halo har inte stöd för dedikerade servrar...
                        Men du kanske kan hitta nån från PSXCARE i nått Halo rum endå iof...

Comment

Lista alla spel som är lämpliga för dedikerad server så plockar jag hem de ni tycker är lämpliga och sätter upp en eller flera boxar.
                          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Än så länge är jag bara intresserad av Rainbow Six. Jag tycker mission är roligast men man kan ju ha flera boxar med olika spel på...

Comment

Nu har även jag skaffat xlink, min xtag är "wanner". Funkar skitbra men det behövs fler spelare. Vet inte om det redan sagts men tänkte upplysa om att de som har nya Xboxar (inkl mig själv) som har en mac adress som börjar på 00 0d måste ta hem en speciell version utav xlink eftersom vanliga rc2 inte stöder det. rc3 ska ha stöd för de nya boxarna. Men det finns en update eller nåt som fixar det för rc2 också.
                              /Wanner

Comment

jag kan inte försåt varför det är så få som spelar på xboxlink, programmet är ju hur bra som hällst man kan sitta vid xboxen och starta spel och så klarar den av väldigt många spel, det borde finnas något sätt att göra reklam för xboxlik så att fler börjar spela och förstår hur bra den är

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X