Halo kom innan LIVE så där är det som ktd sa men däremot funkar headset i boxlink.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Uppmaning att använda xboxlink
Collapse
X
-
just nu hostar jag ett Rainbow på X-Link....
[EDIT]
Hansi, ni har ju säkert tonvis med "gamla" boxar liggandes. Kan inte ni, PSXCARE, sätta upp en eller två boxar (man kan ju ha flera spel igång på samma server) som Rainbow Six 3 dedicated server på X-Link med lösen (typ psxcare).
På detta sätt kommer ju vi bara vara svenskar och från det här forumet...
Om ni ha bandbredd dvs...
[/EDIT]Last edited by ktd; 2003-11-06, 01:45.
- Citat
- Flag
Comment
-
Kan man ha en box som server utan att någon måste starta spelsessioner osv så kan jag gärna sätta upp en eller ett par.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Lista alla spel som är lämpliga för dedikerad server så plockar jag hem de ni tycker är lämpliga och sätter upp en eller flera boxar.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Nu har även jag skaffat xlink, min xtag är "wanner". Funkar skitbra men det behövs fler spelare. Vet inte om det redan sagts men tänkte upplysa om att de som har nya Xboxar (inkl mig själv) som har en mac adress som börjar på 00 0d måste ta hem en speciell version utav xlink eftersom vanliga rc2 inte stöder det. rc3 ska ha stöd för de nya boxarna. Men det finns en update eller nåt som fixar det för rc2 också./Wanner
- Citat
- Flag
Comment
-
jag kan inte försåt varför det är så få som spelar på xboxlink, programmet är ju hur bra som hällst man kan sitta vid xboxen och starta spel och så klarar den av väldigt många spel, det borde finnas något sätt att göra reklam för xboxlik så att fler börjar spela och förstår hur bra den är
- Citat
- Flag
Comment

Comment