Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
har precis läst resets senaste nummer där stode en massa intressant om xbox 360 ja tror ja har hittat min favorit. vem vill hålla i ps3 dildo handkontroller föresten dom ser inte sköna ut sen så har ps3 inga spel som till talar mig
Hmm. Jag har bara hört att den ska vara bättre i HÅRDVARA vilket den också e. Men jag har aldrig sagt att den kommer vara bättre än 360 som spelmaskin.
Inte sagt att den blir 7 ggr snabbare för att den använder 7 kärnor utan man kan köra 7 olika instruktioner samtidigt det är så nu att den bara kommer att använda dom 5 till grafik/media medan 1 avkodar ljud & 1 ska vara i reserv för framtida bruk. Nu har spelmakarna flera år av sig att lära sig utnyttja all denna kraft fån CPUn.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Det e rätt iriterande att många speltilverkare gör spelen lika bra till xbox och ps2. Som tex GTA San Andreas. Det e ju knappt nån skillnad på ps2 veren och xbox veren. Onödit att MS gör och skryter med en maskin som de inte gör ett enda spel till som utnytjar kfraften. Tror det kommer at bli så med ps3 också.
Ms har/gör bara 3-6 egna spel sen göra andra spel till konsoler av olika slag, speltillverkarna har inte hittat MAX på dom konsolerna som finns redan nu.
Kraften utnyttjas redan nu men inte till full max.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Comment