Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox 360 chip??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbox 360 chip??

tja folk
    Jag bara undrar om ni tror att de kommer komma ett chip till xbox 360??
    jag har ett chippat xbox så skulle va kul o slippa punga ut 5-6 hunndra varje gång man vill ha ett spel till 360.
    /xboxnerd utan pengar

Jag är ganska säker på att det förr eller senare kommer ett chip till 360, varesej den har skyddade kretsar eller ej
    Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

"Finns det ett sätt att låsa någonting, finns det ett sätt att låsa upp det"

Det kommer, men det komemr dröja
      Playstation 3 60gb (PAL)
      XBOX +Duo-X2 +120GB
      GameCube (Indigo) +ViperGC +Big DVD Cover (Indigo)
      Game Boy Advanced (Black) +Flash2Advanced 256mb
      DS Lite (White) + CycloDS Evolution (2048mb)

Comment

yes, indeed... ALLT som byggs av en människa (eller en massa kineser), kan hackas av en annan människa (eller en massa kineser).
        "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
        Maxtor D-Max 200gig
        v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Det handlar bara om tid, chip kommer det men NÄR det kommer kan ingen svara på...

Comment

precis, men man får ju hoppas att det häner inom 1-1½ år. Längre vet jag inte om jag kan vänta... Då kommer jag nog att hänga mig...
            "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

Maxtor D-Max 200gig
            v. 1.6 crystal

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Så just nu är det nog värt att köpa xbox 360 för vad det kostar, köp det spel ni tycker intresserar er mest, sen är det bara att vänta på chiip

Allt kan man inte få gratis, man måste ofra(ev felstav) lite också..... När det kommer ut fler spel till xbox 360 så kommer jag förmodligen köpa "skiten"

Menmen, bortskämd är man, och stolt för't...

Comment

jo, jag lär nog göra det, men det vore bra om det kom ut ett chip inom en snar framtid, för man vet ju inte om spelen är värda att betala för innan man spelat dem.

Maxtor D-Max 200gig
                v. 1.6 crystal

Comment

Original inlägg av Blixten100
                  jo, jag lär nog göra det, men det vore bra om det kom ut ett chip inom en snar framtid, för man vet ju inte om spelen är värda att betala för innan man spelat dem.

Här kan du läsa om alla xbox spel som har släppts; http://hype.se/recensioner/xbox360

Comment

Jo, men recencenterna har oftast fel... Går aldrig att veta om ett spel är bra eller inte, innan man har spelat det själv...

Maxtor D-Max 200gig
                    v. 1.6 crystal

Comment

Jag hade tillräckligt kul med pgr3 på live idag för att vara nöjd med 360:n, och då var det bara på en 21" vgamonitor. Helt klart dags att damma av projektorn som legat i en låda och skräpat i snart ett år nu :-)
                      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Du hansi, skulle ni kunna ta några projektorer till 360'n?? Man skulle ju lugnt kunna njuta mer av en sån än på en 17" vga monitor till datorn...

Maxtor D-Max 200gig
                        v. 1.6 crystal

Comment

Blixten100 ---> Får jag bara fråga med tanke på ditt första inlägg; Är inte kineser människor?
                          Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

Hur länge dröjde det innan det kom chip till Xbox och PS2?

Comment

typ ett halvår XBOX lite längre för PS2
                              Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X