Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox 360 chip??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Vad tror ni om deras "OS" då? Kan ju inte se mer fake'at ut... Detta Team kan ju ljuga vidare, ingen tror dem ändå.
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Original inlägg av Blixten100
      Vad tror ni om deras "OS" då? Kan ju inte se mer fake'at ut... Detta Team kan ju ljuga vidare, ingen tror dem ändå.
      Deras OS ser ut som något en 12-åring skapat i paint...

Comment

Detta kan ju vara Något för alla xbox 360 fans http://www.naoneo.com/

Comment

en till.. att dom orkar. Som att deras video var övertygande.

FAKE FAKE FAKE

Bild på deras lilla kit http://www.kotaku.com/gaming/anothericemodchip%3F.jpg
          Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

Och du läste inte självironin på deras site om att deras chip är lika äkta som michael jacksons näsa :-)
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av mysiskatten
              en till.. att dom orkar. Som att deras video var övertygande.

FAKE FAKE FAKE

Bild på deras lilla kit http://www.kotaku.com/gaming/anothericemodchip%3F.jpg

NaoNeo (aka. Fluff) skapade sidan som ett skämt av team I.C.E.

Comment

Original inlägg av Hansi
                Och du läste inte självironin på deras site om att deras chip är lika äkta som michael jacksons näsa :-)

det missade jag såklart
                Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

Lyssna inte på sån skit jag vet att de e fake för att de visar två helt olika chipp med samma namn och version. Ska ni köpa 360 Chip så vänta på att PSXcare får in sina sen när de är klara.

Comment

Det är ju så ironiskt att de säger att "vi har ett fulltfungerande xbox 360 chip men av säkerhesskäl så har alla bilder, bevis samt information blivit försenade..." ja, tjena...

Comment

Om chipet HADE varit äkta så hade det faktiskt varit en bra ide att inte visa bilder på chippet, publicera installationsanvisningar eller ens ange hur många anslutningar det är.

Ju längre tid det tar innan någon annan lyckas tillverka ett chip desto mer pengar tjänar man på att vara först. Så det är bara dumt att ge konkurrenterna ledtrådar som kan hjälpa dom i deras utveckling.

Men i det här fallet beror det givetvis på att allt är FAKE
                      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Okej, nu har det väl sagts minst tio ggr att det är en fejk, det kanske räcker?
                        Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

nej, inte förrän det nämnts 20 ggr... Tillåt mig:
                          FAKE, FAKE!
                          "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
                          Maxtor D-Max 200gig
                          v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Jag börjar mistänka att detta KANSKE är fake.... (ironi)

Comment

ny video http://www.icemod*********/teamicevideo2.rar

bevisar inte så mycket men man kan hoppas att den är äkta

Comment

Dom har väl bara sett till att hålla händerna still den här gången...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X