Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Allvarligt, den här videon är ju bara bullshit också. Den här gången har dom inte klippt ihop nåt, syns tydligen på frameraten, inga droppar eller avvikelser. Men dom har ju tydligen satt på en sån här klisterlapp på original-skivan. (Ni vet, såna här man skriver ut på, sedan klistrar man dem på skivan, för att det ska se mer original ut). Dom har satt på en sån, och skrivit på, så att det ska se ut som en bränd skiva. Har ni nånsins sätt en DVD-R där bildtrycket på skivan täcker glas cirkeln i mitten? Nä, trodde inte det...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Allvarligt, den här videon är ju bara bullshit också. Den här gången har dom inte klippt ihop nåt, syns tydligen på frameraten, inga droppar eller avvikelser. Men dom har ju tydligen satt på en sån här klisterlapp på original-skivan. (Ni vet, såna här man skriver ut på, sedan klistrar man dem på skivan, för att det ska se mer original ut). Dom har satt på en sån, och skrivit på, så att det ska se ut som en bränd skiva. Har ni nånsins sätt en DVD-R där bildtrycket på skivan täcker glas cirkeln i mitten? Nä, trodde inte det...
Troligtvis BS, men man kanske inte ska avfärda dom baserat på hur skivan ser ut, det finns skivor som ser ut så. Kolla här: http://www.dmg.se/Shop/Index.php?ArticleId=wscd13
Nu är iofs själva bilden på en CD-R enligt bild namnet, men den är ju väldigt lik den i filmen. Har själv Verbatim skivor som ser ut så förutom att det står Verbatim längst in på skivan.
Jag hoppas att chippet är äkta så jag kan köpa en 360, det är väl kanske därför jag griper efter alla strån som går.
Fan vad alla är anti här inne, ingen verkar tro på någonting som kommer upp.
Vissa tror sig kunna så mycket, ni kommer antagligen inte tro på det heller när ni ser en film senare som visar sig inte vara fake.
Förstår inte varför den här filmen skulle vara fake. Lek inte maestro grabbar när ni inte själva vet något.
Jag har läst HELA tråden. Men ännu en gång, jag syftade på den sista filmen. Du sa att det fanns bevis för att den skulle vara fake, förklara!
Och nej jag är inte så dum att jag löper något som "kan" vara fake. Men jag skulle villja höra tankar från vad ska man säga några från det mera experthållet inom området och inte massa destruktiv kritik från er.
Man kan ju inte ge annat än destruktiv kritik åt team (b)ice...
Visst, jag hoppas innerligt på att det ska komma ett chipp till 360'n, men desvärre talar sunt förnuft före drömmar.... Team ice har absolut INGA konkreta bevis på att dom lyckats köra backups på 360'n. Och vad ska man tolka av deras beténde vad gäller alla uppskjutningar, stulna bilder, osv...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Det är som Blixten100 säger, det finns kanske inga direkta bevis för att den sista filmen är fejk men om man har följt dem innan så kan man inte tro mycket annat...
Comment