Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox 360 chip??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hej Hej..
    Jadu, det tar tid sånt här å hitta nytt chipp...
    Hur går det för er?? Tror ni att det kommer att ta lång tid?? eller tror ni att det aldrig kommer att komma något chip??

Aja, lycka till iaf... Ni är bästa onlineshoppen ändå

//Zane
    Wii+WiiKey (1.9g, firmware 3.1E)
    Verbatim DVD-r 16x
    Bränner alltid på 4x hastighet

Comment

• Original inlägg av zane
      Hej Hej..
      Jadu, det tar tid sånt här å hitta nytt chipp...
      Hur går det för er?? Tror ni att det kommer att ta lång tid?? eller tror ni att det aldrig kommer att komma något chip??

Aja, lycka till iaf... Ni är bästa onlineshoppen ändå

//Zane
      http://www.devil360.com/

The Devil360 will be a modchip for the Xbox 360 console, the 'small' security hole has been found! This device is in no way related to the DVD firmware exploits - it's a totally different approach. However we did not manage to get the product ready for today (6/6/6), because we are working hard on improving it to: * Try to protect it from any type of update * Make it programmable via PC * Boot unsigned code * Allow to swap HD with larger drive with a special interface between the 360 and the HD (all types IDE/SATA).

Comment

• Klart det kommer Chip, titta på vilka grejor svenska försvaret smugglade in från öst via Estonia, var bla topphemliga flygradar grejs som nu körs på Ericsson, det knäckte dom, rent logiskt borde det komma chip snart, Xbox360 är ingen topphemlig militär grej.

Comment

• svenskaförsvaret som iof är ett skämt har gemensamt med XB360 vad?
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

• Original inlägg av Brendt
            Klart det kommer Chip, titta på vilka grejor svenska försvaret smugglade in från öst via Estonia, var bla topphemliga flygradar grejs som nu körs på Ericsson, det knäckte dom, rent logiskt borde det komma chip snart, Xbox360 är ingen topphemlig militär grej.

hur orkar du sitta och jämföra chip till en konsoll men någon halvdan historia om svenska försvaret? som för den delen verkar vara en historia som "din kompis som känner en kille vars kusin nästan vet vem killen som knäckte den va"

skriv bara relevanta saker, man börjar bli less på alla skräpinlägg
            Xbox 360 samsung extreme firmware
            Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
            PsTWO V14 Matrix infinity
            Gamecube Qoob

Ps.

Även den starke får ta i när han skiter.

Comment

• NME 360 - On-the-Fly-Patcher

hej ska finnas nåt chip som känner av va det är för skiva man stoppa i sin 360 med detta namn NME 360 - On-the-Fly-Patcher nån som vet nåt om det?

Comment

• NME chippet kan du hoppa över. Det var out-of-date redan när det släpptes. Det chippet går inte uppdatera när det kommer förbättrade firmware. Och dom som använder det chippet måste bränna sina spel på ett speciellt sätt just för det chippet.

Snart kommer det billiga chip man kan uppgradera vid behov. Tills vidare rekommenderar vi varmt en omflashning av driven.
                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• Tack för dit svar Hansi.

Mvh. frassic

Comment

• När kommer någon att lyckas att knäcka hela Xbox 360 för Hitachi-användare? Känns som att det är meningslöst att satsa på något än då de inte finns ett chip eller mjukvara som blir lika hackat som Xbox 1 är.

Comment

• va!!
                      Detta är ju bättre än xbox1 man kan spela brända spel LIVE kan du ju INTE med xbox1. Man kan spela brännda spel det är väl därför man flashar spelar.
                      Vill man se film så har man ju DVD, vill man ha musik har man ju strereo, 360 är för spel
                      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

• Fast jag gillar också att använda xboxen som mediacenter
                        Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

• Jag kallar det inte för det eftersom den inte kan spela in fr TV avsaknaden av TV kort är ett stor minus, jag tar det för vad den är en konsol för spel. Har en box för det ändamålet synd att det inte är en HD box bara

Comment

• Original inlägg av pege63
                            va!!
                            Detta är ju bättre än xbox1 man kan spela brända spel LIVE kan du ju INTE med xbox1. Man kan spela brännda spel det är väl därför man flashar spelar.
                            Vill man se film så har man ju DVD, vill man ha musik har man ju strereo, 360 är för spel
                            Så du menar på att själva Xbox 360 är hackat? Jag kan bara ändra mjukvaran men kan riskera både att bli bannad från Xbox-Live och köpa en ny icke svartlistad Xbox 360. Det finns ingen Live-säkert chip till dom Xboxarna med Hitachi-läsarna och dessutom behövs det vara speciell brännare och speciella skivor.

Comment

va!!
                              Det går att flasha den gamla xboxen också (om den har samsung dvdläsare) samt göra backuper på samma sätt som till 360 med security sector, dual layer osv så kan du spela dina brända spel live.
                              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jag kallar det inte för det eftersom den inte kan spela in fr TV avsaknaden av TV kort är ett stor minus, jag tar det för vad den är en konsol för spel. Har en box för det ändamålet synd att det inte är en HD box bara

Vem orkar spela in saker från tv...jag har inte ens orkat dra antennkabeln till tv:n sedan jag flyttade för nästan 2 år sedan.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X