Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vanliga DVD skivor i 360??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det är klart att det går, om X-ecuter nån gång släpper DVD-FW-Hacket....
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Från det jag läst hittils så verkar enbart dual layer skivor vara möjliga att använda för spel eftersom säkerhetssectorerna skulle lägga sig på andra lagret oavsätt om spelete fick plats på en vanlig eller dual layer skiva. Så det kommer bli ganska kostsamt att testa sig fram eftersom dual layer skivor är inte alls lika bra i kvalite som vanliga jag har försökt få filmer att funka med typ varenda brännare Nec släppt då på billigaste skivorna eftersom jag ej vill kasta freesbes med 80 kronors skivor. Dom jag använde kostade 23 kr st men jag har pajjat ett tiotal och då var det enbart film. Missförstå mig inte nu allt vart klar brännt och så men skivorna går knappast att läsa och det även med enheterna som brännt dom.

Spelen lär bli ännu jobbigare därför att trots du få till spelen så måste xboxen kunna läsa dom och allt måste vara rätt patchat och så. Jag hoppades lite på att typ dom imagen som typ redan var släppta skulle fungera men icke sa Nicke.

Hursom så har jag beställt en plextor dualbrännare hoppas bara att det funkar och jag inte köpte den i onödan. Skivorna måste juh fungera trots dom inte är dyra, med någon brännare hursom. Dom kan juh inte vara gjorda för att man ska testa om ens image får plats utan för att lagra data.

Hursom så vill jag visa min mittersta finger högt upp i luften åt allt som har att göra med dual layer och jag hade hoppats som ni att man kunde använda vanliga skivor till några spel i alla fall. Men det verkar som det är samma människor som släppt firmwaren som har typ en massa aktier i dual layer skivor. Eller till och med dom som äger formatet. Fan vad jag hoppas att DVD-R dual är bätre en DVD+R dual. för DVD+R dual suger dolme.....tack för mig
      Om du inte leker med livet leker livet med dig

Comment

Men ge FAN i att använda dína billiga skräpskivor så skall du se att det går bra...

Traxdata fungerar perfekt i vår 360 iaf...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

hur fan kan man va så grym att hacka Firmwire på 360? Microsoft kom ju ut och sa att dom hade lagt ner mycket tid på att förstärka kretsarna, men visserligen, det som går att spärra går alltid att låsa upp.. :

Comment

kretsarna är fortfarande förstärkta och låsta det är i dvd-läsaren de har köpt från annan tillverkare felet ligger :P fast är sjukt imponerad att de lyckades komma på det där också

Comment

jo de e ju lite lag0m

Comment

Jag har bara sett till DVD+R DL. Finns det DVD+RW DL?? Vore bra om man inte vill spendera en hundring på en DL skiva varje gång man vill pröva något som man inte är säker på.

Comment

Det finns Dvd+rw dual layer

Comment

Original inlägg av SuFFix
                    Det finns Dvd+rw dual layer
                    Säker på det? Dom har börjat missbruka RW ganska måttligt nu. Dom använder det som namn på skivor m.m. Jag har iaf inte hittat någon dvd+rw DL skiva. Men jag kan säkert ha fel.

Comment

Vart kan man billigast köpa dual layer skivor?

Comment

i en affär nära dig
                        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av pege63
                          i en affär nära dig
                          nae, tror fan inte det alltså

Comment

Nära e alltid relativt......................tex nätet
                            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                            Auto-Saved
                            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                            x
                            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                            x
                            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                            Working...
                            X