Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Officiella "vilka xbox 360 har samsung dvd" tråden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Inhandlad på Elgiganten 070207, Kristianstad LOT#0639, SAMSUNG MS28

Comment

• Har Köpt den 2007-01-24 Xbox 360 Premium PAL på ONOFF

MFR date: 2006-10-17
      LOT: 0642
      Drive: MS28 Toshiba-Samsung

Comment

• inte media markt heller

Comment

• Köpte 3st Premium på Elgiganten i Linköping den 20/2 2007

LOT# 0639

Alla var Hitachi *suck*

Comment

• Hittade denna sidan
            www.360drives.com

Kan vara bra att ha!
            Kanske redan postad några gånger dock.

Hjälper dig finna vad det är för drive osv med hjälp av tillverkningsdatum och lot#.
            Xbox: _Version: 1.0 _DVD: Thomson _Harddrive: Seagate 160 GB _Chip: Xecuter 2.1 Lite
            Xbox360: _Edition: Core, upgraded to Premium _DVD: Hitachi 59DJ _iXtreme version: 1.2
            Wii: _Chip: Wiikey
            Tip of the day: _Lyssna på Hansi, och inga MEN!!!11

Comment

• Den står i FAQ'n sedan ett bra tag tillbaks.... Mycket bra länk.
              Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
              » Xbox360 FAQ

Comment

• Var å köpte en box idag på elgiganten i umeå. Jag frågade specifikt ifall jag kunde få en box med samsung drive. Det var inga problem.. han kollade helt sonika upp lotnumrerna åt mig så jag skulle få rätt. Han öppnade till och med förpackningen i butiken för att kolla släden.. Det kallar jag service! boxen har lotnr 0647

Comment

• haha grym snubbe. skulla man kollat i här i stockholm skulle dom inte ens veta va du menade med olika drives :P
                  så här fick man leta själv. tog en 0637 och det va en samsung satt det funka ändå.

Comment

• Köpte en XBOX 360 premium på Telia Butiken i nordstan i Göteborg igår

Lot nummer: 0623 Vilket visade sig vara en Samsung! :-) (hade lite hjälp av den ypperliga länken ovan vid köpet)

Om man har telia bredband så får man köpa den för 2695kr! =) Inkl PGR3 och XBOX live guld 12mån.

Det finns 2 paket kvar i butiken med samma lot nummer ;-)

Comment

• lot 0647 = hitachi

Comment

• lot nummer 0706....är den väldigt nytillverkad då? Risk för benq till och med? Fan vill ha en sketen samsung till... :-(

Comment

• myckys: Jag köpte en med LOT 0706, tillverkad februri 2007 om jag inte missminner mig, och det är så vitt jag kan se på släden en samsung.

Comment

• Köpte en Premium Xbox idag på El Giganten i Södertälje.
                            LOT: 0647
                            DVD: Samsung
                            Kryssar fram

Comment

• hur pass tillförlitlig är http://www.360drives.com/list?v_country=SE&sort=drive ?? Fick en 360 premium i födelsedagspresent med lot 0634 (köpt på media markt kungens kurva) känns surt o "behöva" lämna tillbaks den då det enligt siten ska vara en hitachi. Har inte testat och ejecta dvd-spelaren för att dubbelkolla för att jag e rädd för att det blir massa tjafs om man skulle vilja lämna tillbaks den...
                              360 Elite (Falcon, 175w)
                              Xbox (Första chippet som kom ut)

Comment

• 0634 från mediamarkt är hitachi :-)
                                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X