Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Officiella "vilka xbox 360 har samsung dvd" tråden
Kan vara bra att ha!
Kanske redan postad några gånger dock.
Hjälper dig finna vad det är för drive osv med hjälp av tillverkningsdatum och lot#.
Xbox: _Version: 1.0 _DVD: Thomson _Harddrive: Seagate 160 GB _Chip: Xecuter 2.1 Lite Xbox360: _Edition: Core, upgraded to Premium _DVD: Hitachi 59DJ _iXtreme version: 1.2 Wii: _Chip: Wiikey Tip of the day:_Lyssna på Hansi, och inga MEN!!!11
Var å köpte en box idag på elgiganten i umeå. Jag frågade specifikt ifall jag kunde få en box med samsung drive. Det var inga problem.. han kollade helt sonika upp lotnumrerna åt mig så jag skulle få rätt. Han öppnade till och med förpackningen i butiken för att kolla släden.. Det kallar jag service! boxen har lotnr 0647
haha grym snubbe. skulla man kollat i här i stockholm skulle dom inte ens veta va du menade med olika drives :P
så här fick man leta själv. tog en 0637 och det va en samsung satt det funka ändå.
hur pass tillförlitlig är http://www.360drives.com/list?v_country=SE&sort=drive ?? Fick en 360 premium i födelsedagspresent med lot 0634 (köpt på media markt kungens kurva) känns surt o "behöva" lämna tillbaks den då det enligt siten ska vara en hitachi. Har inte testat och ejecta dvd-spelaren för att dubbelkolla för att jag e rädd för att det blir massa tjafs om man skulle vilja lämna tillbaks den...
360 Elite (Falcon, 175w)
Xbox (Första chippet som kom ut)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Comment