Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Det är regionslåst. http://www.xbox-sky.com/xbox360_regi...ibility_guide/

Tyvärr. Men PAL-versionen släpps som bekant den 8 september. Får hoppas på en version innan dess

---------------

Liteon + Verbatim= 100% Hitatchi 47DJ

Comment

• ok:/ inte mycke att göra ..tack för det snabba svaret iallafall

Comment

• Alltså jag läste en kille som körde det, bara du kan köra 60hz på tvn.. Men han kan ju snackat skit, ska då testa bränna det när jag fått ner det, kostar ju bara 30:- att prova så

Comment

• Original inlägg av christ
          Alltså jag läste en kille som körde det, bara du kan köra 60hz på tvn.. Men han kan ju snackat skit, ska då testa bränna det när jag fått ner det, kostar ju bara 30:- att prova så
          Har också hört att folk med PAL maskiner har fått de att funka om de kör 60hz. Men har bara läst inlägg om folk som hört om folk som fått det att funka. Har inte hittat nån som verkligen säger att DEM fått de att funka.

Men Capcom har gjort ett uttalande där de säger att det är regions låst så varför skulle det vara annorlunda!?

...men jag tänkte testa ändå!

EDIT: Nu är det en tysk på bt.xbox-sky.com som påstår att han fått det att funka på sin PAL maskin...och en annan som säger att MS lagt in ett antifirware hack i spelet som patchar om DVD'n! Hehe!
          Last edited by a.m.h; 2006-08-10, 18:16.

Comment

• Original inlägg av a.m.h
            Har också hört att folk med PAL maskiner har fått de att funka om de kör 60hz. Men har bara läst inlägg om folk som hört om folk som fått det att funka. Har inte hittat nån som verkligen säger att DEM fått de att funka.

Men Capcom har gjort ett uttalande där de säger att det är regions låst så varför skulle det vara annorlunda!?

...men jag tänkte testa ändå!

EDIT: Nu är det en tysk på bt.xbox-sky.com som påstår att han fått det att funka på sin PAL maskin...och en annan som säger att MS lagt in ett antifirware hack i spelet som patchar om DVD'n! Hehe!
            kan vi få länkar till det du har läst? har spelet inom 2 hours tänkte testa då

antifw hack (hur troligt är det?)

Comment

• Original inlägg av Postal
              kan vi få länkar till det du har läst? har spelet inom 2 hours tänkte testa då

antifw hack (hur troligt är det?)
              Läste på xbox-sky:
              http://bt.xbox-sky.com/review.php?id=9853&page=4&p=1

Ett antifw hack är bara skitsnack...tror jag, admin på xbox-sky tog bort de inläggen iaf!

Comment

• ok ..så nu började jag också ta ner det .

men kan inte den som testar först skriva in här om det funkar eller inte sen?

vore bra så inte flera tar hem helt i onödan

Comment

• har 20% kvar o dra ner klart om 1 hour men jag måste dra nu e tillbaks innan 21 bränner då och skriver här oim det funkar lr ej!!!

Hoppas som fan att det gör det Capcom kan ta sig i röven för en sån här sak lätt att folk piratkopierar då!!!

tacka vet jag saints row som kommer till oss bara 2 days efter USA!
                  o hur kunnde Crapcom inte fixa det så?

Kommer dra ner spelt iaf när det kommer en PAL Köper alldrig en Capcom product mer!

Comment

• Har en liten fråga angående pioneer 111d.
                    När jag startar dvd info pro och vill sätta booktype till dvd-rom så står det att det inte finns support för det. Betyder det att man inte behöver ställa in bokktype utan att det bara är att bränna denna lilla IMAGE.dvd i Clonecd och sedan tuta och köra?
                    MVH
                    Mikael Bäck

Comment

• Men sluta spela spel från CAPCOM lev som du lär
                      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

• Original inlägg av mikael.beck
                        Har en liten fråga angående pioneer 111d.
                        När jag startar dvd info pro och vill sätta booktype till dvd-rom så står det att det inte finns support för det. Betyder det att man inte behöver ställa in bokktype utan att det bara är att bränna denna lilla IMAGE.dvd i Clonecd och sedan tuta och köra?

precis så som du säger är det
                        pioneer har inget stöd för ändring av booktype utan den är intälld på dvd-rom från fabrik bara bränna o spela enjoy!

Comment

• dead

Testade dead rising nu och det funkade inte!!

testade även o logga in på mitt japanska gamertag och även o ändra från HD till vanlig tv på baksidan på sladden så alltså no go för dead rising!

Får helt enkelt ladda ner det om 1 månad

Comment

• Någon som har testat detta spelet: BLACK_USA_XBOXDVD9_For_360-Goomba
                            Vad jag förstår så är det NTSC/U så då tror jag att det inte fungerar.
                            Är det någon som har testat? Det här spelet är ju verkligen så j*vla bra
                            MVH
                            Mikael Bäck

Comment

• Ja, jag förstår inte varför det inte skulle vara regionslåst, men vi kan ju testa iaf . Men ni kan ju posta resultatet här sen så vet man.. Dead Rising verkar lovande

Edit:
                              Jag har sett kommentarer på www.torrentleech.org och de säger att det inte fungerar.. Vi får helt enkelt vänta, slösa inga skivor på IHX-releasen!

---------------

Liteon + Verbatim= 100% Hitatchi 47DJ
                              Last edited by k31; 2006-08-11, 10:57.

Comment

• Dead_Rising_XBOX360-iHX fungerar ju inte till PAL. Det är ju bekräftat.. Bara vänta på PAL versionen..

Comment

Working...
                                X