Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!
är NHL 07 med svenskt språk?
FInns elitserien med?
Har laddat ner ett NHL07 men det finns inte elitserien, och svenskt språk med, och jag hittar inte knappen som man åker fortare på, någon som vet?
Någon som vet hur jaf ska lyckas få hem Madden_NFL_06_USA_PROPER_XBOX360 Jag laddade hem den andra versionen men den fungerar ju inte ens med ss fix. Jag vet att den finns på revolutiontt org men där är det ju fullt
Tänkte springa iväg och köpa Pioneer-brännaren.... men så kände jag att det kan vara värt ett par skivor att testa de brännare jag redan har. Fick fullträff på första!
En extern brännare med firewire - Lacie Porsche Design. Tekniskt sitter det en NEC DVD_RW ND-3500AG i den. Har haft den i över ett år.....
Media: Verbatim DVD+R DL
Ska även testa med billigare skivor tänkte jag. Nån som testat MediaRange som säljs av medieshoppen dot dk? 10 stycken för 195:-
Releaser som jag brände:
Project_Gotham_Racing_3_PAL_XBOX360[Xtreme]-RtB
(.nrg image-fil i Nero 7.0.5.4)
Full_Auto_PAL_PROPER_XBOX360-SLV
(Image.000 och Image.dvd filer. Brände i CloneCD 5.2.9.1)
Idag ska jag bränna:
Dead.Rising.UNCUT.PAL.MULTI5.XBOX360-DRabbits
Ghost_Recon_Advanced_Warfighter_PAL_XBOX360[Xtreme]-RtB
Moto_GP_06_PAL_XBOX360-PI
Återkommer med hur det gick.....
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig. » Xbox360 FAQ
Förutom fungerande releaser så kunde det vara intressant att se en lista över releaser som INTE funkar. Främst tänker jag då på NTSC-releaser där vissa fungerar på alla regioner och andra bara i USA....
Men även andra releaser som ingen får att funka är ju intressant. Så man inte tankar hem nåt skit i onödan :-)
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig. » Xbox360 FAQ
Förutom fungerande releaser så kunde det vara intressant att se en lista över releaser som INTE funkar. Främst tänker jag då på NTSC-releaser där vissa fungerar på alla regioner och andra bara i USA....
Men även andra releaser som ingen får att funka är ju intressant. Så man inte tankar hem nåt skit i onödan :-)
det finns ju en hel del sidor som behandlar detta ämne, så man kan ju slå en kik på dom innnan man tankar. tankar du torrents så brukar det ju alltid finnas en massa kommentarer om folk inte får igång ett visst spel, och är det ett ntsc spel brukar alltid första frågan bli: does it play on a pal box? eller vice versa om det är pal spel...
Whoever came up with
"THE BIGGER THEY ARE THE HARDER THEY FALL"
musta been kickin' some ass!
Comment