you sure are!
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jag brännde ut Splinter Cell Double Agent PAL XBOX360-Allstars för 10 min sen och det fungerar inte. Jag testade på 3 olika xboxar men ingen fungerade. Två samsung (en med 4.0A och en med det första samsung firmware) och på en hitachi med nyaste firmware.
Dom flesta andra spel jag har brännt ut fungerar så det känns som det borde vara fel på min release.
Comment
-
Nej den releasen ska vara patchad å klar.....Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Comment
-
jag har försökt mig på Moto_GP_06_PAL_XBOX360-PI men jag har ingen .dvd eller image.000, bara 1 fil som heter pi-mgp06.360 sen fick man me patchen då den heter MotoGP06 och är en bin fil men clone dvd hittar den inte och har 5.2.9.1 versionen.. har lagt allt i samma mapp så det borde inte va problemet. Hur ska jag bära mig åt?
Comment
-
alltså jag får inte fram dvd.filen på Splinter Cell. Då ska man alltså skapa en egen. Men den stora filen är ju iso. Spelar det nån roll om den är iso. eller image.000? Kan jag ändå bränna i CloneCd?
O i dvd.filen, ska det stå image.000 på andra raden eller ska man ändra det till .iso? Eller iso.? Tacksam för svar.Last edited by eternalist; 2006-10-19, 11:51.
Comment
-
använd senaste winrar så kommer den fram ska du seOriginal inlägg av eternalistalltså jag får inte fram dvd.filen på Splinter Cell. Då ska man alltså skapa en egen. Men den stora filen är ju iso. Spelar det nån roll om den är iso. eller image.000? Kan jag ändå bränna i CloneCd?
O i dvd.filen, ska det stå image.000 på andra raden eller ska man ändra det till .iso? Eller iso.? Tacksam för svar.
sen är det bara bränna som vanligt med clonecd
Comment
-
Ja självklartOriginal inlägg av mickysWeeh
Fick du fram iso filen och dvd filen när du packade upp Splinter cell?
Annars skulle jag inte försökt bränna ut det. Kom på nu att den frågar om jag vill uppdatera xboxen när jag sätter i skivan, efter jag har uppdaterat fungerar skivan inte alls. Men alla andra brännda spel fungerar toppen
Comment

Comment