Var fins spelet till att börja med?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Du behöver inte sätta in den i en vanlig TV. Det räcker att du kopplar om kablarna från 360 så att komposit och inte komponent kabeln är inpluggad i din bildvisar (LCD TV och Plasma samt Projektorer har denna ingången). Kör du med VGA kabeln får du ta och rota fram den gamle.Original inlägg av ReZnoROk... enda problemet är att jag inte har någon tv.
Men jag får väl testa att ta med mig den till en kompis och plugga in den i hans tv. Fast jag antar att det inte funkar efter att man stängt av den igen?
Starta upp och du får fram bilden i gammal SD. Gå in i video och ändra från 50 till 60hz så är det fixat. Dock dåligt av MS att inte låta folk göra det med VGA/komponent inkopplad.360 Scenen på Svenska: www.360scenen.net
Comment
-
-
Skulle nån kunna göra en MD5 check på sin all-spl.ISO? Det tar bara några minuter att få fram ett kombination av nummer och siffror, skulle vilja kolla så att jag har samma 'version' som ni.
http://www.mgillespie.plus.com/MD5Check.zip Använd detta program, öppna all-spl.iso i den och den börjar generera direkt. Jag fick fram a80c72ffdd4199b7f9e3cb6e863d14fb .
Comment
-
Hmm, verkar nu mer som om det är min version som är fuckad. En annan fick nämligen 8f1054011d57baba8070b24598d65de8 också, samma som du, mickys. Det är alltså inget fel på din fil, utan kanske bränningen? Kollade du DVDInfo så att den var i DVD-ROM läge innan du brände? Och du brände väl med CloneCD i 2.4x?
Mickys, skulle du kunna kontakta mig på antingen MSN: hembakat@hotmail.com eller ICQ: 92518363?Last edited by Drexon; 2006-10-16, 20:33.
Comment

. Bara att bränna i clone cd
Comment