Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!
Jag har ingen i närheten med en fungerande brännare till Hitachi, så finns det nån i Borlänge eller i omnejden, så åker jag gärna och hämtar PES 6 om nån vill bli av med det =)
Azper: Grafiken är ju helt grå och trist. Inte i nivå med vad man kan få ut av Xbox360.
Spelkänslan väger inte upp det tycker jag.
Har dock full respekt för att du gillar det, dock inte förståelse
Edit: Beklagar speldiskussionen, får försöka bortförklara det med lördagens alkoholintag.
Nu får det var slut på alla onödiga inlägg i den här tråden. Dom senaste 20 har varannat handlat om hur bra/dåligt ett spel är. Tråden handlar fortfarande om vilka releaser som fungerar eller inte. Om någon moderator ser det här kan dom väl städa ur tråden lite.
Azper: Grafiken är ju helt grå och trist. Inte i nivå med vad man kan få ut av Xbox360.
Spelkänslan väger inte upp det tycker jag.
Har dock full respekt för att du gillar det, dock inte förståelse
Edit: Beklagar speldiskussionen, får försöka bortförklara det med lördagens alkoholintag.
Får skylla på alkoholen jag med..... Ber om ursäkt Men Pro.Evolution.Soccer.6.PAL.XBOX360-Allstars fungerar ialla fall klockrent
De som fick saints row PAL XBOX360-MRN att fungera brände ni det som vanligt då eller? för när jag brände det precis som alla andra spel ja har bränt så verkade det inte fungera. Xboxet läste skivan i några sekunder o lät konstigt o sedan stod det bara open tray. Vet nån vad felet kan vara? ska man offra en till skiva för det?
När jag brännde Saints Row första gången så hände exakt samma sak.
Sedan brännde jag en gång till och då funkade det.
Jag brännde med Verbatimskivor och använde en Pioneer 111d och har en Hitachiläsare.
Använde samma skivor båda gångerna och skivorna var Verbatim DVD+R Double Layer 2.4x Printable.
Första gången lät läsaren bara konstigt och efter 10-15 sekunder så stod det "Open tray".
Jag chansade då på att bränna en gång till och då fungerade det. Jag brukar alltid starta om datorn och dra ur internet innan jag bränner 360-spel så att inget stör bränningen. Programmet är Clone CD.
Nån annan som haft problem med Hitman-DNL releasen? Får bara upp ett meddelande om PAL-60, jag kör på 1080i Pal-60 och har provat med 720i men funkar fortfarande inte. jag hade samma problem med Demo versionen på live.
Någon som vet hur jag ska fixa detta?
Comment