Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av mikael.beck
    Har hört att man måste uppdatera firmware om det är gammalt för att NFS Carbon ska fungera.
    Jag lämnade in min 360 i mitten på Augusti och fick då det senaste firmwaret som fanns.
    Jag har Hitachi 47D och jag undrar om jag måste flasha om till ett senare och vilket är det i så fall.
    Det är väl bara att prova å se...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• Jag fick då mitt Carbon att funka fast mitt firmware är från stenåldern (maj).

Comment

• Mitt firmware är väl förmodligen hyfsat nytt (fixat på psxcare i slutet av september)
        Carbon funkar kanon!
        Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
        » Xbox360 FAQ

Comment

• Konstigt

Brände precis ut need for speed carbon, spare´s release! Funkar inte på min 360. Typ mitt första ölunderlägg. Undrar vad det kan bero på? Också läst att det kan bero på gammalt firmware, men tycker det låter konstigt, inte haft problem med några andra spel!

Comment

• Original inlägg av Mrgrinder
            Brände precis ut need for speed carbon, spare´s release! Funkar inte på min 360. Typ mitt första ölunderlägg. Undrar vad det kan bero på? Också läst att det kan bero på gammalt firmware, men tycker det låter konstigt, inte haft problem med några andra spel!
            Vad är dina specifikationer?

Comment

• Original inlägg av ReZnoR
              Vad är dina specifikationer?
              Releasen fungerar, diskutera de personliga problemen i någon annan tråd
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• Kan gladeligen meddela att F.E.A.R. precis släptes på bt.xbox-sky.
                Vädjar till er som har möjlighet att ladda upp det på revolutiontt eftersom jag har käss ratio på bt.xbox-sky
                OBS! Spelet är regionsfritt
                MVH
                Mikael Bäck

Comment

• Need_for_Speed_Carbon_PAL_XBOX360-SPARE funkar för mig hitachi dvd och verbatim dvd
                  Stolt ägare till en 360 konsoll med

Mitt xbox

Comment

• Funkar här med, Need_for_Speed_Carbon_PAL_XBOX360-SPARE.
                    Pioneer 111d
                    Fuji dvd

Comment

• FEAR_USA_XBOX360-NiG - Fungerande Release av F.E.A.R har kommit ut på revolutiontt.net nyss. Men den var däremot regionslåst . Vi får vänta på PAL-releasen om 2 veckor!

OBS!!! Den förra på bt.xbox-sky.com var fejk!

Comment

• Original inlägg av k31
                        FEAR_USA_XBOX360-NiG - Fungerande Release av F.E.A.R har kommit ut på revolutiontt.net nyss. Men den var däremot regionslåst . Vi får vänta på PAL-releasen om 2 veckor!

OBS!!! Den förra på bt.xbox-sky.com var fejk!
                        Var den fake? Är du 100% säker?

Dock ska den på revolution inte vara region låst, då den är amerikansk och jag tror att du syftar på den asiatiska verisionen som finns med på listor som t.ex. play-asia etc.
                        Last edited by Fruktsoda; 2006-11-02, 15:53.

Comment

• Inte hundra. En del sidor säger att den är äkta och en del sidor säger att den är fejk! Men vi får hoppas på det bästa. Jag får helt enkelt tanka den releasen över natten så får vi se om den fungerar

Comment

• Original inlägg av k31
                            Inte hundra. En del sidor säger att den är äkta och en del sidor säger att den är fejk! Men vi får hoppas på det bästa. Jag får helt enkelt tanka den releasen över natten så får vi se om den fungerar
                            Jag tankar den på revolution nu med någon mb/s i speed så får väl pröva om ca: 2h om speeden forsätter på samma sätt :P

Comment

• Den första releasen ska fungera av de som bekräftat det! Och spelet ska vara regionsfritt.. Men de sa det om Dead Rising osså . Men det är bara att testa och se, jag tankar FEAR_USA_XBOX360-NiG releasen för jag vet att de är en bättre grupp än SKY som jag inte sett så mycket av!

Comment

• Original inlägg av k31
                                Den första releasen ska fungera av de som bekräftat det! Och spelet ska vara regionsfritt.. Men de sa det om Dead Rising osså . Men det är bara att testa och se, jag tankar FEAR_USA_XBOX360-NiG releasen för jag vet att de är en bättre grupp än SKY som jag inte sett så mycket av!
                                SKY rellen ska tydligen funka minst lika bra.

Inte sett mycket av sky?! De har ju släppt över 39 olika releaser på xbox-sky... Fast de läggs ju aldrig upp på andra servrar eftersom de är interna.

Comment

Working...
                                X