Original inlägg av mikael.beck
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Det är väl bara att prova å se...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
-
Mitt firmware är väl förmodligen hyfsat nytt (fixat på psxcare i slutet av september)
Carbon funkar kanon!Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Comment
-
Konstigt
Brände precis ut need for speed carbon, spare´s release! Funkar inte på min 360. Typ mitt första ölunderlägg. Undrar vad det kan bero på? Också läst att det kan bero på gammalt firmware, men tycker det låter konstigt, inte haft problem med några andra spel!
Comment
-
Vad är dina specifikationer?Original inlägg av MrgrinderBrände precis ut need for speed carbon, spare´s release! Funkar inte på min 360. Typ mitt första ölunderlägg. Undrar vad det kan bero på? Också läst att det kan bero på gammalt firmware, men tycker det låter konstigt, inte haft problem med några andra spel!
Comment
-
Releasen fungerar, diskutera de personliga problemen i någon annan trådOriginal inlägg av ReZnoRVad är dina specifikationer?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Comment
-
Var den fake? Är du 100% säker?Original inlägg av k31FEAR_USA_XBOX360-NiG - Fungerande Release av F.E.A.R har kommit ut på revolutiontt.net nyss. Men den var däremot regionslåst
. Vi får vänta på PAL-releasen om 2 veckor!
OBS!!! Den förra på bt.xbox-sky.com var fejk!
Dock ska den på revolution inte vara region låst, då den är amerikansk och jag tror att du syftar på den asiatiska verisionen som finns med på listor som t.ex. play-asia etc.Last edited by Fruktsoda; 2006-11-02, 15:53.
Comment
-
Jag tankar den på revolution nu med någon mb/s i speed så får väl pröva om ca: 2h om speeden forsätter på samma sätt :POriginal inlägg av k31Inte hundra. En del sidor säger att den är äkta och en del sidor säger att den är fejk! Men vi får hoppas på det bästa. Jag får helt enkelt tanka den releasen över natten så får vi se om den fungerar
Comment
-
Den första releasen ska fungera av de som bekräftat det! Och spelet ska vara regionsfritt.. Men de sa det om Dead Rising osså
. Men det är bara att testa och se, jag tankar FEAR_USA_XBOX360-NiG releasen för jag vet att de är en bättre grupp än SKY som jag inte sett så mycket av!
Comment
-
SKY rellen ska tydligen funka minst lika bra.Original inlägg av k31Den första releasen ska fungera av de som bekräftat det! Och spelet ska vara regionsfritt.. Men de sa det om Dead Rising osså
. Men det är bara att testa och se, jag tankar FEAR_USA_XBOX360-NiG releasen för jag vet att de är en bättre grupp än SKY som jag inte sett så mycket av!
Inte sett mycket av sky?! De har ju släppt över 39 olika releaser på xbox-sky... Fast de läggs ju aldrig upp på andra servrar eftersom de är interna.
Comment

Comment