Original inlägg av DimDim
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Testade att bränna ändå men det står att skivan är lortig när man kör den i xboxen
Vill ju inte sitta å bränna sönder fler skivor heller. Jag har en samsung SH-W162C med senaste firmwaren. Har inte hört nån annan med en sån brännare så det kanske är den som strular. Fan va drygt!!!!
Comment
-
Kan kanske vara din brännare som är felet, läs i denna tråd:
http://www.xboxhacker.net/index.php?...3&topic=1881.0
En annan som har precis samma problem som dig med en samsung brännare.
Skaffa en pioneer 111d, dem ska vara bäst.
Comment
-
Det står på http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...egion_encoding att Far.Cry.Instincts.Predator.NTSC.XBOX360.PROPER-SELECT ska fungera på PAL men är det någon som har testat???Don´t ever go to northen California. Hell is waiting for you there, especialy if you are considering going to the Church of Satrementa
Comment
-
Någon som hört något om denna release som finns på xbox-sky?
Over_G_Fighters-XBOX360_PAL-PreCiSiONKonsoll: XBOX 360 Premium
360 DVD-Läsare: Samsung TS-H943 (MS25)
360 Firmware: iXtreme 1.2
PC DVD-Brännare: NEC ND-3500A
PC DVD-Firmware: 2.18B
PC DVD-Software: CloneCD 5.2.9.1
DVD+R DL Media: Traxdata, Verbatim
Comment
-
jo ja testa Over_G_Fighters-XBOX360_PAL-PreCiSiON inatt...funka men ack sikket skitspel.
detta Rockstar_Games_Table_Tennis_XBOX360-Mirage fick jag inte till att fungera..kan det bero på att det inte var med nån liten fil IMAGE.dvd som det är till alla andra hitills...eller för att det är Ntsc ?
jag kör LiteOn och verbatim och hitachi....sätt i spelet i en xbox360 kommer de fram bara.
Comment
-
Det var ju synd att det var ett skitspel. Det var länge sedan man spelade ett bra flygspel och var lite sugen på det. Det senaste man spelade var runt 1986 och spelet hette 1942 till Commodore 64.Original inlägg av saxon29jo ja testa Over_G_Fighters-XBOX360_PAL-PreCiSiON inatt...funka men ack sikket skitspel.
detta Rockstar_Games_Table_Tennis_XBOX360-Mirage fick jag inte till att fungera..kan det bero på att det inte var med nån liten fil IMAGE.dvd som det är till alla andra hitills...eller för att det är Ntsc ?
jag kör LiteOn och verbatim och hitachi....sätt i spelet i en xbox360 kommer de fram bara.
Rockstar_Games_Table_Tennis_XBOX360-Mirage har jag bränt och testat. Du måste patcha det med en NTSC SS fil. Om du hämtat det från xbox-sky så borde SS.bin filen finnas med i mappen.Konsoll: XBOX 360 Premium
360 DVD-Läsare: Samsung TS-H943 (MS25)
360 Firmware: iXtreme 1.2
PC DVD-Brännare: NEC ND-3500A
PC DVD-Firmware: 2.18B
PC DVD-Software: CloneCD 5.2.9.1
DVD+R DL Media: Traxdata, Verbatim
Comment
-
Var du tvungen att patcha Over_G_Fighters-XBOX360_PAL-PreCiSiON ?Original inlägg av saxon29jo ja testa Over_G_Fighters-XBOX360_PAL-PreCiSiON inatt...funka men ack sikket skitspel.
Comment
-
Original inlägg av BuBBa123Var du tvungen att patcha Over_G_Fighters-XBOX360_PAL-PreCiSiON ?
nopp bara burna o köra.
hur patchar man nån guide/url till det har aldrig patchat ett 360 lir.
fick inte igång Top.Spin.2.PAL.XBOX360-DNL heller men det var inte med nån .dvd heller i den kan det bero på det och iså fall vart får ja tag i en sådan.
Comment
-
Gör en egen i notepad. Högerklicka i samma mapp som IMAGE.000 filen är i och välj nytt textdokument. Skriv in följande:Original inlägg av saxon29fick inte igång Top.Spin.2.PAL.XBOX360-DNL heller men det var inte med nån .dvd heller i den kan det bero på det och iså fall vart får ja tag i en sådan.
LayerBreak=1913760
IMAGE.000
Såhär ska det se ut:
http://files.upl.silentwhisper.net/u.../IMAGE-wjd.PNG
Spara filen under filformatet "alla filer" med filnamnet IMAGE.dvd
Nu ska du ha 2 filer i mappen, en som heter IMAGE.000 och en som heter IMAGE.dvd
Använda clonecd och bränn IMAGE.dvd som vanligt.
Skulle "IMAGE.000" heta något annat som tex GAME.iso är det bara att ändra andra raden i notepad, såhär tex:
LayerBreak=1913760
GAME.iso
Hoppas du förstår nu!
Lycka till!
Comment
-
To play this disc put it in a xbox360 consol...Grrrr Top.Spin.2.PAL.XBOX360-DNL
jag har 2 filer som heter dnl-ts2x3.iso Och dnl-ts2x3.dvd och i den lilla filen står det.
LayerBreak=1913760
dnl-ts2x3.iso
ändå startar inte skiten..2 skvir åt ******* nu inte nått med nån sån där SS key joxx då ?
hitachi läsare...Liteon och verbatim.
Comment

Comment