Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ?

Vet nån om Mass_Effect_USA_XBOX360-PROTOCOL funkar ?

Comment

• Alltså på en PAL konsol ?

Comment

• Original inlägg av Naattiii Visa Inlägg
        Alltså på en PAL konsol ?
        du behöver den här!
        Mass Effect USA RARFIX XBOX360-PROTOCOL
        i övrig region fri

Comment

• Condemned 2 Bloodshot PAL XBOX360-REV0
          funkar fint!
          Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
          » Xbox360 FAQ

Comment

• Dark.Sector.PAL.X360-Allstars - funkar kanon!!
            » Xbox360 FAQ

Comment

• Någon som vet om spelet MLB 2k8 finns ute som PAL-version, har bara hittat som NTSC hittils.

Comment

• Läs inlägg #1!!!!!!
                » Xbox360 FAQ

Comment

• Har någon provat den här releasen av guitar hero 3? Jag fick inte igång den, de var min första skiva som jag brände, vilket jag brände i Alcohol 120%..
                  Har ett flashat 360 med XTREME V2.3.
                  Har kikat upp releasen men hittar den ingen stans där de står att den är testad..
                  Men i XDVDMulleter Beta 9 står det att den är Regions Fri.. så vad vet jag? vet ni något?

Dumt att inte kolla upp de innan jag brände den, men första gången brukar aldrig gå bra

Guitar.Hero.III.PAL.MULTI5.XBOX360-RoME
                  Last edited by DREAMS; 2008-04-07, 22:51.

Comment

• Original inlägg av DREAMS Visa Inlägg
                    Har någon provat den här releasen av guitar hero 3? Jag fick inte igång den, de var min första skiva som jag brände, vilket jag brände i Alcohol 120%..
                    Guitar.Hero.III.PAL.MULTI5.XBOX360-RoME
                    man bränner inte med alcohol för det första. imgburn eller clonecd som gäller för 360. se till att ha rätt layerbreak. läs faq. skapa en tråd om problemet eller ställ frågan i den här tråden -> http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=26166, denna tråd är till för fungerande releaser, inte frågor om dem.

faq finner du här... http://forum.psxcare.com/support/sho...03&postcount=3

Comment

• Någon som provat Halo 3 NTSC - ASSCLOWN? Sökte i tråden och hittade att det var snack om den på sida 41, men ingen som bekräftat att den funkar.

Comment

• UEFA EURO 2008 PAL XBOX360-PROTOCOL
                        funkar!
                        » Xbox360 FAQ

Comment

• Mlb.2k8.pal.xbox360-arrogane
                          Last edited by int21; 2008-04-16, 22:15.

Comment

• har någon hittat en fungerande release på devil may cry 4?
                            har slösat 2 dl skivor på det spelet :/

Comment

• Original inlägg av zforzero Visa Inlägg
                              har någon hittat en fungerande release på devil may cry 4? har slösat 2 dl skivor på det spelet :/
                              Devil.May.Cry.4.PAL.MULTI5.XBOX360-ARROGANE

snack om spel får du ta i annan tråd.. denna är bara för fungerande releaser...

Comment

• Nån som har provat Tiger_Woods_PGA_Tour_08_PAL_XBOX360-SPARE och kan säga om det funkar?

Jag har provat att söka och se om det redan varit uppe men hittar inget.

Comment

Working...
                                X