Original inlägg av int21
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Sorry int21 jag kan inte hålla mig längre. Läser tråden dagligen och blir tokig på alla som ställer frågor trots att det upprepade gånger sägs att det inte är okej. Kan dock förstå att frågorna ställs för du är väldigt kunnig int21 och du ger bra svar. Ett säkert tips för att få stopp på frågorna i denna tråd är att helt enkelt sluta svara. Får personen inte svar i denna tråd vänder den sig förhoppningsvis till den tråd där frågan hör hemma. Förlåt att jag tog upp utrymmet!
-
Båda releaserna finns redan med i denna tråd.Original inlägg av allewii Visa InläggFallout.3.PAL.XBOX360-GLoBAL
Need.For.Speed.Undercover.PAL.X360-Allstars
Båda funkar fint fint brända på verbatim media
Comment
-
ansträng dig lite nästa gång!Original inlägg av Saasta Visa InläggAssassins.Creed.PAL.X360-Allstars
Funkar den?
http://forum.psxcare.com/support/sho...postcount=1269
/int21 (loginbuggen igen)
Comment
-
oj okej :$Original inlägg av Bjerlk Visa Inläggansträng dig lite nästa gång!
http://forum.psxcare.com/support/sho...postcount=1269
/int21 (loginbuggen igen)
En till fråga
Om det står
Regionfree: No
Är den regionsfri eller inte?
För på svenska så blir det Regionsfri: Nej, aka, inte regionsfri...hmm
för så här står det
Allstars present: Mirror's Edge (c) Electronic Arts
iNFOS: Rel.Date: 11/10/08
Platform: X360
Region Free: NO
Genre: Action
Source: PAL
Languages: English
Format: dvd
Size: 1 DVDLast edited by Saasta; 2008-12-28, 17:58.
Comment
-
inte, men varför behöver du regionsfri?Original inlägg av Saasta Visa Inläggoj okej :$
En till fråga
Om det står
för så här står det
Languages: English
Format: dvd
Size: 1 DVD
Source: PAL, du har väl inte en NTSC konsol antar ja.
/int21 (jävla bug igen
)
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Comment
-
Så då behöver jag inte hålla på jävlas med den, utan att bara bränna och tuta?Original inlägg av Begga Visa Inlägginte, men varför behöver du regionsfri?
Source: PAL, du har väl inte en NTSC konsol antar ja.
/int21 (jävla bug igen
)
Och jag vet inte vad jag har, tror jag har PAL, eller jag ska köpa ett färdig flashat xbox360 imorgon, med ixtreme 1.4
Comment
-
Antikrundan som säljer då eller?Original inlägg av Saasta Visa Inläggska köpa ett färdig flashat xbox360 imorgon, med ixtreme 1.4
Vi kör med iXtreme 1.5 nuförtiden...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Comment
-
Jag har inte varit inne där själv , fr dom har haft stängt, men jag såg på blööcket, dom kan ju ha fixat 1.5 nu...Original inlägg av Hansi Visa InläggAntikrundan som säljer då eller?
Vi kör med iXtreme 1.5 nuförtiden...
Men 1.4 funkar väll ändå?
Comment
-
Funkar gör det, men gamla versioner klär inte den modemedvetna!
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Comment
-
Du svarar ju på din egna fråga därOriginal inlägg av Saasta Visa Inläggoj okej :$
En till fråga
Om det står
för så här står det