Är det någon som har testat XBOX360-Dead Rising-NTSC-USA som finns här:http://www.fulldls.com/downloading_xbox_2225
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
"The other nuked one is this ->Original inlägg av mikael.beckÄr det någon som har testat XBOX360-Dead Rising-NTSC-USA som finns här:http://www.fulldls.com/downloading_xbox_2225
DEAD_RISING_USA_READ_NFO_XBOX360-USELESS
(fake)"
Funkar ej!!! Nukad!! du får vänta tills 10 sep då finns spelet i PAL version och tanka ner! ingen ide du drar ner nån vbersion innan
Comment
-
Är det nån mer än jag som har problem med dessa realeser : Tom_Clancys_Ghost_Recon_Advanced_Warfighter_PROPER _PAL_MULTI5_XBOX360-pSy360 och Amped_3_PAL_PROPER_XBOX360-RoME. Dom funkar klockrent att spela men savningarna blir det nåt fel med. Det står "saving to xbox 360" typ men sen när man startar om spelet nästa gång så finns inget där . allt man kört är borta. Har testat en massa gånger med samma resultat. Vad kan felet vara?
Comment
-
Japp, finns folk som fått de att funka, dock inte jag!Original inlägg av klaringnån som fått Moto_GP_06_PAL_XBOX360-PI att funka? har patchat med Moto_GP_06_PAL_SS_XBOX360-RADIAN men det funkade inte...
Patchade & brännde utan problem, men sen när jag stoppar spelet i boxen så tuggar det bara, å tuggar å tuggar, det kommer aldrig något felmeddelande utan den forsätter bara tills jag stänger av boxen.
Comment
-
Nu har jag fått det att funka.Original inlägg av a.m.hJapp, finns folk som fått de att funka, dock inte jag!
Patchade & brännde utan problem, men sen när jag stoppar spelet i boxen så tuggar det bara, å tuggar å tuggar, det kommer aldrig något felmeddelande utan den forsätter bara tills jag stänger av boxen.
Jag provade att patcha igen och då tog patchningen kanske 5 minuter eller nåt istället för 1 sekund. sen funkar det
Whoever came up with
"THE BIGGER THEY ARE THE HARDER THEY FALL"
musta been kickin' some ass!
Comment
-
XBOX360 SS Merger 1.6.exeOriginal inlägg av a.m.hVilken merger använde du?
men sen vill spelet uppdatera från xbl och då hänger sig boxen, ska googla om det har hänt andra.Whoever came up with
Comment
-
det ska inte funka på pal maskiner, vad jag har läst i alla fall. det finns nån som säger att dom lyckats men jag tror det är bs.Original inlägg av alcaponeHej jag undra, om Någon har fått dead rising -ihx att fungeraWhoever came up with
Comment

Comment