Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Brännde Dead_Rising_XBOX360-iHX men när jag stoppar i den i xboxet så står det incorrect region cod eller liknande, hur kommer det sig???
    Kan man fixa det på något sätt?
    //Jyggemannen

Comment

• Original inlägg av jyggemannen
      Brännde Dead_Rising_XBOX360-iHX men när jag stoppar i den i xboxet så står det incorrect region cod eller liknande, hur kommer det sig???
      Kan man fixa det på något sätt?

...förmodligen för att den är NTSC/U och regoinslåst, dvs funkar inte på PAL-maskiner!

Står om den releasen tidigare i denna tråd för övrigt!

Annars, kolla Play Asia's Xbox 360 Compatibility Guide om du är osäker ang nån releas i fortsättningen...

Comment

• har nu testat Ninenty_Nine_Nights_XBOX360-Mirage patchat med fixad SS

på min pioneer 111D med verbatim dual layer i 2x4 hastighet

funkar klockrent på min hitachi version 47

tänkte bara bekräfta att det funkar om nån var tveksam

Comment

• Jag får bara en massa problem. Jag vill patcha Ninety_Nine_Nights_XBOX360-Mirage med den fungerande SS-filen men när jag vill öppna SS Merger (1.6) får jag upp den här rutan: "Det gick inte att initiera programmet korrekt (0xc0000135). Klicka på OK för att avsluta programmet."

Väldigt störande! Någon som har en bra lösning för detta?

Comment

• har samma problem själv
            Kan ej öppna ss merger 1.6 eller 1.5 får samma fel medelande som dig!!*
            Vad e det för fel?? Någon som vet?
            //Jyggemannen

Comment

• Har ni senaste .net framework installerat?
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• det är som hansi frågar efter..

det är net framework som ni behöver ..jag fick samma fel innan jag la in det

det står i readme filen på ss merger också

Comment

• Instalerade NET Framework 2.0 så nu funkar det!!
                  Tack!
                  //Jyggemannen

Comment

• finns det nån giude hur man ska patcha 99 nights har merger 1.6 och sen? alldrig patchat för... please help

Comment

• har du provat att öppna mergern?
                      det är rätt självförklarande,
                      öppna iso filen i övre rutan. sen frågar den om man ska göra 'nåt' (kommer inte ihåg) man klickar ja så väntar man en stund, sen i rutan under väljer man ss bin filen, sen klickar man på stora merge knappen så säger den att det är klart så är det bara att öppna .dvd filen i clonecd.
                      jag tog det här bara rätt ur huvudet som jag kommer ihåg....
                      Whoever came up with
                      "THE BIGGER THEY ARE THE HARDER THEY FALL"
                      musta been kickin' some ass!

Comment

• mm har provat detta "öppna iso filen i övre rutan. sen frågar den om man ska göra 'nåt' (kommer inte ihåg) man klickar ja så väntar man en stund"
                        efter det (tar en liten stund så kommer det upp ett error meddelande med en jävla massa text) nått förslag??? please

Comment

• *EDIT*
                          Jag läste ett par rader upp och såg nu att det gällde 99...
                          ska prova detta själv nu. vänta en stund så ska jag kolla vad som händer
                          Whoever came up with

Comment

• Detta är antagligen en ganska dum fråga men jag undrar om xboxen kan läsa en 8xSpeed skiva snabbare än en 2.4xSpeed skiva så att laddningstiderna blir kortare med den snabba skivan. Eller är det bara hur snabbt man kan bränna dem som siffrona visar?

Comment

• Det är bara bränningen som går snabbare och den blir oftast också sämre så bränn liren i 2.4xSpeed
                              MVH
                              Mikael Bäck

Comment

• det är hur snabbt du kan bränna.
                                annars skulle mina x50 cd-r skivor låta som smurfarna i cdspelaren
                                Whoever came up with

Comment

Working...
                                X