Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!
Brännde Dead_Rising_XBOX360-iHX men när jag stoppar i den i xboxet så står det incorrect region cod eller liknande, hur kommer det sig???
Kan man fixa det på något sätt?
Brännde Dead_Rising_XBOX360-iHX men när jag stoppar i den i xboxet så står det incorrect region cod eller liknande, hur kommer det sig???
Kan man fixa det på något sätt?
...förmodligen för att den är NTSC/U och regoinslåst, dvs funkar inte på PAL-maskiner!
Står om den releasen tidigare i denna tråd för övrigt!
Jag får bara en massa problem. Jag vill patcha Ninety_Nine_Nights_XBOX360-Mirage med den fungerande SS-filen men när jag vill öppna SS Merger (1.6) får jag upp den här rutan: "Det gick inte att initiera programmet korrekt (0xc0000135). Klicka på OK för att avsluta programmet."
Väldigt störande! Någon som har en bra lösning för detta?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
har du provat att öppna mergern?
det är rätt självförklarande,
öppna iso filen i övre rutan. sen frågar den om man ska göra 'nåt' (kommer inte ihåg) man klickar ja så väntar man en stund, sen i rutan under väljer man ss bin filen, sen klickar man på stora merge knappen så säger den att det är klart så är det bara att öppna .dvd filen i clonecd.
jag tog det här bara rätt ur huvudet som jag kommer ihåg....
Whoever came up with
"THE BIGGER THEY ARE THE HARDER THEY FALL"
musta been kickin' some ass!
mm har provat detta "öppna iso filen i övre rutan. sen frågar den om man ska göra 'nåt' (kommer inte ihåg) man klickar ja så väntar man en stund"
efter det (tar en liten stund så kommer det upp ett error meddelande med en jävla massa text) nått förslag??? please
Detta är antagligen en ganska dum fråga men jag undrar om xboxen kan läsa en 8xSpeed skiva snabbare än en 2.4xSpeed skiva så att laddningstiderna blir kortare med den snabba skivan. Eller är det bara hur snabbt man kan bränna dem som siffrona visar?
Comment