Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• nhl

hoppas att dom funkar vill inte ha nån jävla arne som snackar svensk hochey skit på min och en fråga till VAR FAN FINNS SPELEN?????

Comment

• NHL_2K7_USA_XBOX360-NiG finns på några kända torrent-sidor iaf. Men som sagt jag tar inte hem det i onödan om det bara funkar på NTSC. Nån som vet nån bra sida där man kan kolla om det funkar på PAL ?

Comment

• Original inlägg av Steffe
        NHL_2K7_USA_XBOX360-NiG finns på några kända torrent-sidor iaf. Men som sagt jag tar inte hem det i onödan om det bara funkar på NTSC. Nån som vet nån bra sida där man kan kolla om det funkar på PAL ?

den realeasen funkar inte på PAL system. So don't bother.

Comment

• Någon som vet om NHL_07_XBOX360-iHX fungerar då? det står NTSC så det verkar inte troligt heller

Comment

• Som sagt: EA Games = Regionslåst
            MVH
            Mikael Bäck

Comment

• så 100% säkert att nhl ej funkar på pal då?

Comment

• Nästan helt.
                Lovar att meddela om jag hör något annat
                MVH
                Mikael Bäck

Comment

• mm jävla EA gays (fast de klart 2k7 är ju fan gay spel)

läste me att det bara funkar på NTSC synd hoppas att pal kommer snart!! release för PAL är 21 sep lång tid kvar

(Precis flashat min 4de 360 börjar känna mig som PRO nu )

Comment

• Just.Cause.PAL.XBOX360-UKT har dykt upp. Hoppas få hem det under kvällen men demot på spelet var ju sååå kasst. Hoppas fullspelet är bättre....

Comment

• nån som vet om Just.Cause.PAL.XBOX360-UKT är färdigpatchat??? brännde det idag och fick inte igång det (tror iofs att bränningen blev fell för att min dator e lite cp just nu)

tacksam för svar snabbt

Comment

• den ska funka som den är !!!

http://dvd-secrets.co.uk/xbox360/

Comment

• Original inlägg av Postal
                          nån som vet om Just.Cause.PAL.XBOX360-UKT är färdigpatchat??? brännde det idag och fick inte igång det (tror iofs att bränningen blev fell för att min dator e lite cp just nu)

tacksam för svar snabbt
                          Jag testade med att bränna men det blev en misslyckad bränning. Vet inte vad som gick fel

Comment

• många som inte får den o fungera!!! skit version är det bränt 2 cd ingen funkar!!

Comment

• Har läst i flera forum att folk inte får det att funka. Blir nog en NUKED på denna snart

Comment

• Original inlägg av Postal
                                många som inte får den o fungera!!! skit version är det bränt 2 cd ingen funkar!!
                                Om du bränner på cd så fattar jag att det inte funkar
                                *skämta*

Comment

Working...
                                X