Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vilka sidor då?
    URL?

Tankar både torrents, edonkey och ftp.
    Folks kommentarer är inte så tillförlitliga. Oftast är det nån som helt enkelt har gjort fel vid bränningen och skriver "Spelet funkar inte" fastän det förmodligen gör det....
    Ja,ja... det var bara en idé. Tyckte det kunde vara skönt att ha EN komplett lista på ett ställe där allt är samlat....
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Comment

• Xbox 360 spel lista
      Där finns det dom flesta spel som fungerar o inte fungerar
      //Jyggemannen

Comment

• perfekt. TACK!
        » Xbox360 FAQ

Comment

• Dead.Rising.UNCUT.PAL.MULTI5.XBOX360-DRabbits
          Ghost_Recon_Advanced_Warfighter_PAL_XBOX360[Xtreme]-RtB

Funkar båda två utan problem!
          » Xbox360 FAQ

Comment

• Nån som fått detta att funka får bara fel som säger att hittar ej isofilen..
            Blazing.Angels.Squadrons.of.WWII.PAL.PROPER.XBOX36 0-DNL
            Och vissa spel som ksa funka enligt den där samsunghack sidan får jag bara med iso filer e det bara attb bränna dom så funkar det eller?

Comment

• Nån som fått detta att funka får bara fel som säger att hittar ej isofilen..
              Se till att du har senaste versionen av CloneCD (5.2.9.1 - om de inte släppt nåt nyare än). Felmeddelandet du får är nog troligtvis pga att du har en äldre version.

ch vissa spel som ksa funka enligt den där samsunghack sidan får jag bara med iso filer e det bara attb bränna dom så funkar det eller?
              får du med något .dvd fil? Isåfall ladda .dvd filen i CloneCD och bränn.
              Ifall du inte fick med något .dvd fil, kan du ta en från en annan relle och bara ändra filnamn i .dvd fil teksten.

Comment

• Ja man får med dvd fil till den men den säger att den inte hittar iso filen

Comment

• Original inlägg av XandercAGE
                  Ja man får med dvd fil till den men den säger att den inte hittar iso filen
                  öppna *.dvd filen i notepad och kontrollera att *.iso som står där är samma som iso-filen du laddat ner.

Alltså t.ex.

LayerBreak=1913760
                  IMAGE.ISO

Byt ut IMAGE.ISO till namnet på den iso-fil du ska bränna så ska du se det funkar finfint.

Comment

• och som sagt, se till att du har CloneCD 5.2.9.1

eftersom felmeddelandet du har dyker upp i äldre versioner även om filnamn och allting stämmer.

Comment

• Någon som vet något site där det finns Xbox original spel rippad till Xbox 360? Dvs med layerbreak och ss eller vad det krävs precis?

Skulle gärna lira lite xbox original, köpte precis Gauntlet Seven Sorrows men undrade om det finns mer ute någonstans jag inte känner till?

Comment

• Någon som har problem med frameraten på live när ni kör NHL 07. Jag har stora problem med det och det blir riktigt ryckigt. Man får hoppas att det kommer en patch för jag spelar CoD 2 utan problem, jag har en 10/1 lina som jag kör på och det är inga dåliga kablar (har kontakterat dem själv) Tänkte bara höra om det var någon annan som har detta problem?

Comment

• Dead_Or_Alive_4_PAL_INTERNAL_XBOX360-RoME

Någon som testat denna och kan bekräfta att den fungerar på en hitachi?

Comment

• Original inlägg av Mindbomb
                            Dead_Or_Alive_4_PAL_INTERNAL_XBOX360-RoME

Någon som testat denna och kan bekräfta att den fungerar på en hitachi?
                            Den fungerar alldeles utmärkt, testat på både Samsung och Hitachi.
                            Spelar just nu: Enchanted Arms

Comment

• inte behöver den patchas heller?

Comment

• Nej den behöver inte patchas, bara bränna och spela,,

Comment

Working...
                                X