tack för era snabba svar grabbar!
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Har gjort min första coaster.
Moto_GP_06_PAL_XBOX360-PI fungerade inte.
Ska dock ge det en chans till och använda SS Merger 1.6 istället för 1.7b. Fick så mycket konstiga meddelanden i 1.7b.
EDIT:
Moto_GP_06_PAL_XBOX360-PI fungerade utmärkt när jag patchade den med hjälp av version 1.6 av SS Merger.
I helgen ska jag testa:
Just.Cause.PAL.XBOX360-UKT
Top.Spin.2.PAL.XBOX360-DNL
Test.Drive.Unlimited.PAL.XBOX360-DNLLast edited by Enlund; 2006-09-29, 10:57.Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Comment
-
Releaserna bryr sig INTE om vad du har för dvdläsare!Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Comment
-
Just.Cause.PAL.XBOX360-UKT
Fungerar utmärkt!
Top.Spin.2.PAL.XBOX360-DNL
Funkade inte. fick ett "put the disc in an XBox 360 console"-meddelande.
Kan ju ha blivit nåt fel vid bränningen. Får testa igenLäs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Comment
-
Ok. Nån som vet nån Top Spin 2 release som funkar?Original inlägg av FaxiusEnlund, för fan! bränn inte Top Spin igen!
Det är asmånga som har fel på den releasen! Fast vissa får den att funka så gör det på egen risk, annars så har folk tydligen patchat den igen o fått det att funka.
NTSC lär ju inta ha något med saken att göra. Dels är det ju en PAL-release av Top Spin 2 jag testat... å dels stödjer min plasma givetvis NTSC....Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Comment
-
Enlund,
Top.Spin.2.PAL.MULTI5.PROPER.XBOX360-DRabbits ska funka,
men annars om du vill prova så kan du patcha -DNL rellen med en ny SS fil.
Inga garantier på att det funkar men har hört från folk att dom har fått det att funka på så sätt. Om du vill ha SS filen så skicka ett mail till erik.lind.87 at gmail.comLast edited by Faxius; 2006-10-02, 19:17.
Comment
-
Denna har jag kört med o den fick jag att fungeraOriginal inlägg av EnlundOk. Nån som vet nån Top Spin 2 release som funkar?
NTSC lär ju inta ha något med saken att göra. Dels är det ju en PAL-release av Top Spin 2 jag testat... å dels stödjer min plasma givetvis NTSC....
TOP_SPIN_2_PAL_(UK)_PRE_PATCHED-=DeViLs360=-//Jyggemannen
Comment

Som jag väntat...
Comment