Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts

• det var rar filer..sen ligger .dvd filen i en egen rar fil...har packat upp dom i en egen mapp...men det gick inget vidare...nu får man vänta på nya skivor...skumt problem....brände ut gears of war , nfsu carbon, boog och elliot och double agent...utan problem...men det förbenade cod3 ville inte...

Comment

• Måste man uppdatera sin Samsung drive för att Gears of Wars ska funka? Xboxen säger att det är en blandat media fil och spelar inte upp spelet. Jag har nog de första Xtreme firmwaren. Måste jag öppna min Xbox igen för att det ska fungera?

Comment

• Leon: Nej du behöver inte uppdatera den. Du har gjort något annat fel.
        Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!

Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

Comment

• /banan
          Jag brände den i clone cd och använde image.dvd filen som fanns att ladda ner på detta forum för att få rätt layerbreak. Skulle man ha gjort det på något annat sätt? Jag brände dock spelet med billiga platinum skivor och inte Verbatim som vanligt.

Comment

• 5 spänn på att felet ligger där
            MVH
            Mikael Bäck

Comment

• På skivan?

Comment

• Jag tror nästan helt säkert att det är skivans fel.
                MVH
                Mikael Bäck

Comment

• ok. Testar en Verbatim. Tack för hjälpen.

Comment

• Vilken release försökte du bränna?
                    Med "Gears Of War READNFO MULTi2 NTSC XBOX360-SuperX360" följer det med en .dvd-fil....

Sen gissar jag precis som Mikael. Dåliga skivor brukar ge dåligt resultat.....
                    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
                    » Xbox360 FAQ

Comment

• i call of duty 3 får man bara rar filer där en Dvd filen och iso finns hur ska man bränna detta i clone cd då? ska ja ta image filen som ja laddade ner från forumet o lägga den i samma mapp som dvd filen? eller jag ska göra nått åt iso filen?

Comment

• Du har alltså en .dvd och en .iso

Sen är det bara att läsa FAQ'n
                        http://forum.psxcare.com/support/sho...03&postcount=3
                        » Xbox360 FAQ

Comment

• Nu finns Gears.of.War.PAL.XBOX360-DNL att ladda hem från t.ex. Revolution.
                          För er som inte redan plockat hem den regionsfria NTSC-versionen......

Edit: Har även legat ett par dagar på TorrentLeech såg jag.
                          Last edited by Enlund; 2006-11-13, 14:05.
                          » Xbox360 FAQ

Comment

• Gears.of.War.PAL.XBOX360-DNL fungerar. Man var bara tvungen att länka om .dvd filen till rätt image

Comment

• Gears.of.War.PAL.XBOX360-DNL läs nfo i Gears.of.War.PAL.FiX.XBOX360-DNL alltå fel fil de skickat med bara o byta fil bränna o njuta!

Comment

• Blitz.The.League.USA.XBOX360-SKY
                                Nu på Revolutiontt.....
                                » Xbox360 FAQ

Comment

Working...
                                X