det var rar filer..sen ligger .dvd filen i en egen rar fil...har packat upp dom i en egen mapp...men det gick inget vidare...nu får man vänta på nya skivor...skumt problem....brände ut gears of war , nfsu carbon, boog och elliot och double agent...utan problem...men det förbenade cod3 ville inte...
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
-
Filter
-
Administrative
new posts
-
Vilken release försökte du bränna?
Med "Gears Of War READNFO MULTi2 NTSC XBOX360-SuperX360" följer det med en .dvd-fil....
Sen gissar jag precis som Mikael. Dåliga skivor brukar ge dåligt resultat.....Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Comment
-
i call of duty 3 får man bara rar filer där en Dvd filen och iso finns hur ska man bränna detta i clone cd då? ska ja ta image filen som ja laddade ner från forumet o lägga den i samma mapp som dvd filen? eller jag ska göra nått åt iso filen?
Comment
-
Du har alltså en .dvd och en .iso
Sen är det bara att läsa FAQ'n
http://forum.psxcare.com/support/sho...03&postcount=3Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Comment
-
Nu finns Gears.of.War.PAL.XBOX360-DNL att ladda hem från t.ex. Revolution.
För er som inte redan plockat hem den regionsfria NTSC-versionen......
Edit: Har även legat ett par dagar på TorrentLeech såg jag.Last edited by Enlund; 2006-11-13, 14:05.Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Comment
-
Blitz.The.League.USA.XBOX360-SKY
Nu på Revolutiontt.....Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Comment

Comment