Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Tom_Clancys_Rainbow_Six_Vegas_USA_XBOX360-NiG - works on PAL (Thanks diablo, Boa65) (Region Free)
    ChrisSnyder jag syftade mer på om releasen funkade så att den inte var trasig eller så det kan ju dom vara med
    Stolt ägare till en 360 konsoll med

Mitt xbox

Comment

• ah det har du ju rätt i ...

men denna rackare funkar ... 526 pers har tankat hem den hittils där jag håller hus och ingen har sagt nåt annat ... jag måste vänta ett par timmar till ..

:

Comment

• Jag hittar inte noget *.dvd fil i Sonic_The_Hedgehog-USA-XBOX360-DAGGER. Måste denne patchas?

Comment

• någon som vet ifall det finns någon version av call of duty 3 ute nu som man inte behöver patcha?

Comment

• Nästan inga releaser behöver aptchas nu för tiden eftersom de redan är färdigpatchade
            Call.Of.Duty.3.PAL.XBOX360-DAGGER ska fungera fint och den finns bland annat på piratebay och revolutiontt och bt.xbox-sky
            MVH
            Mikael Bäck

Comment

• okej tack så mycket -___-

Comment

• Viva_Pinata_USA_XBOX360-pSy360 funkar som smort, jag tror inte någon annan testat. Verbatim rules.
                Spelet är grymt för övrigt. Sockersött och svårt beroendeframkallande!

Comment

• Original inlägg av morten_ Visa Inlägg
                  Jag hittar inte noget *.dvd fil i Sonic_The_Hedgehog-USA-XBOX360-DAGGER. Måste denne patchas?
                  Den är patchad å klar.
                  De glömde lägga med en .dvd bara. Gör en egen.

Såg att DNL släppt en PAL-release på Sonic nu också.....
                  Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
                  » Xbox360 FAQ

Comment

• Finns det någon fungerande version av Black till 360 ute?
                    Jag menar då naturligtvis en fullständig version av Black till gamla Xbox
                    Finns det möjlighet för någon att ladda upp det på någon stor sida för jag har letat som en dåre efter det och det är ju så sjukt bra
                    MVH
                    Mikael Bäck

Comment

• asså du kan köpa den för 69:- på REA just nu
                      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

• var var var var?
                        MVH
                        Mikael Bäck

Comment

• Någon som hittat någon fungerande relle av Moto GP 06

Comment

• Varför inte läsa FAQ'n och kolla länkarna i den angående fungerande releaser?

Moto_GP_06_PAL_XBOX360-PI har jag, och den fungerar utmärkt.
                            Det är dock ett präktigt skitspel.
                            » Xbox360 FAQ

Comment

• Jag har provat den relesen och fick inte igång den... Den är väl inte pachad!? så vitt jag förstår. vilken ss använde du.. tacksam för svar så jag slipper bränna sönder en till skiva.. Jag har föresten NME å inte extrem

Comment

• Original inlägg av leris Visa Inlägg
                                Jag har provat den relesen och fick inte igång den... Den är väl inte pachad!? så vitt jag förstår. vilken ss använde du.. tacksam för svar så jag slipper bränna sönder en till skiva.. Jag har föresten NME å inte extrem
                                SS-filen hänger med releasen. Dock om du har NME så måste du ju patcha om den i vilket fall....
                                Det är i vilket fall inget fel på releasen.... du har gjort nåt fel....
                                » Xbox360 FAQ

Comment

Working...
                                X