Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!
fungerar utmärkt här.
brände med dvd decrypter i 4x. Testa det annars vetefan. (ställ in layerbreak manuellt i inställningar till det som står i *.dvd-filen).
macro|
in a perfect world, the blind would be lead by the retarded
fungerar utmärkt här.
brände med dvd decrypter i 4x. Testa det annars vetefan. (ställ in layerbreak manuellt i inställningar till det som står i *.dvd-filen).
Ok fint. Jag gör ett försök och hoppas på det bästa.
Guitar_Hero_III_USA_XBOX360-GUITAR verkar inte funka att spela career på denna,hänger sig hela tiden efter man spelat en låt (kvittar vilken)när den skall spara.någon mer som upplever detta? funkar ok att välja quick play...
Guitar_Hero_III_USA_XBOX360-GUITAR verkar inte funka att spela career på denna,hänger sig hela tiden efter man spelat en låt (kvittar vilken)när den skall spara.någon mer som upplever detta? funkar ok att välja quick play...
Har inte tankat hem releasen själv (har ingen gitarr så det känns lite meningslöst), men vad jag har läst på diverse andra ställen så har det med Live att göra.
Är du inte uppkopplad på Live så verkar career funka.
Är du uppkopplad på Live så hänger sig career.
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig. » Xbox360 FAQ
Har inte tankat hem releasen själv (har ingen gitarr så det känns lite meningslöst), men vad jag har läst på diverse andra ställen så har det med Live att göra.
Är du inte uppkopplad på Live så verkar career funka.
Är du uppkopplad på Live så hänger sig career.
Japp det stämde,plocka av kabeln och det funka sedan...
Comment