Stämmer väl det. Kolla på guiden, där finns det en bild.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Commodore4eva Xtreme Firmware for Hitachi-LG 47D Xbox 360 DVD Drive
Collapse
X
-
det görs automatiskt som det står i readme filenThere is no reason anyone would want a computer in their home.
Källa: Ken Olson, President, Chairman and Founder of Digital Equipment Corporation, 1977
I think there is a world market for maybe five computers.
Källa: Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av Postalöppnar ni era boxar somm typ i anandtech´s guide sidorna o sen skruvar bort dom svarta skruvarna mm lr finns det ett enklare sett? nån länk kanske?
ja du måste nästa ha isär hela boxen
kolla den här
http://dwl.xbox-scene.com/tutorial/x...rialv23Hit.docThere is no reason anyone would want a computer in their home.
Källa: Ken Olson, President, Chairman and Founder of Digital Equipment Corporation, 1977

- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av Godfather_Cja du måste nästa ha isär hela boxen
kolla den här
http://dwl.xbox-scene.com/tutorial/x...rialv23Hit.doc
länken funkade inte
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av GreenKöpte HP DVD+R DL på ******** för typ 24 kr/st som fungerar klockrent i Hitachi'n
Vet inte om det finns billigare bra nånstans.. nån som vet? O hur i he***te fick ni slax cd'n att fungera?? 
Green det fick jag nog inte heller utan det gick igenom allt sen bara svartnade skit slax ingen promt lr ngt tillslut skulle jag ge mig o bootade upp windows då låg spelaren där men den öppnade släden o hur mkt jag än försökte stänga den öppnade den sig igen hehe vet inte om det skall vara så men det gick o patcha iaf men jag vet ju inte om det funkar ännu hade bara en maxell skiva o den funkade iaf inte o spelet jag brände skall funka Table.Tennis.PAL.XBOX360-DNL så det måsta vara skivan hoppas jag :s brände iofs med clonecd vet inte om det är bra lr inteThere is no reason anyone would want a computer in their home.

- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av Postallänken funkade inte
testa nu då
http://dwl.xbox-scene.com/tutorial/x...rialv23Hit.docThere is no reason anyone would want a computer in their home.

- Citat
- Flag
Comment
-
yes nu funkade den thxOriginal inlägg av Godfather_C
räcker det alltså med o öppna den där bak?
lr måste man ta bort sidorna ochså och sedan skruva mm
efter som bilderna bara visar att man ska öppna där bak
känner mig som en noob
är bara rädd om min icke biliga 360
- Citat
- Flag
Comment
-
Green en adress till sånna billiga skivor tack
o funkar dom med så är det ännu bättrare ... sjukt att inte alla skivor funkarThere is no reason anyone would want a computer in their home.

- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av Postalyes nu funkade den thx
räcker det alltså med o öppna den där bak?
lr måste man ta bort sidorna ochså och sedan skruva mm
efter som bilderna bara visar att man ska öppna där bak
känner mig som en noob
är bara rädd om min icke biliga 360
jag är med lite noob men jag försöker iaf hjälpa dom som jag kan med den kunskap jag har till skillnad från vissa andra no name needed ....
du måste nog ta av sidor o allt iaf gjorde jag det bara du får upp den bak så löser sig det andraThere is no reason anyone would want a computer in their home.

- Citat
- Flag
Comment

Comment