Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Commodore4eva Xtreme Firmware for Hitachi-LG 47D Xbox 360 DVD Drive
Kanske helt off topic... men finns det nån psxcare irc kanal?
/gf
mm inte helt fell o ha en Psxcare chat...
där man bara kan gå in o snacka direkt så man inte behöver få sin mail sönderbombade med att man har svar på forumet.
Nått för HANSI kanske o fixa... bara dom som är reggade på forumet får komma in så klart
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Den ska ligga i den katalog du körde xtreme.bat ifrån, som exempel om du har lagt katalogen 47d direkt i c roten så hoppa ut i kommandotolken och skriv:
cd\
cd 47d
xtreme e (byt e mot rätt enhetsbokstav)
sen ska orig.bin ligga i c:\47d
köpte finfint fungerande HP DVD+R DL på ********.com. Dock grymt dyr frakt (ca 140) så det vill ju till att man går ihop ett gäng.. Min första backup ville inte fungera heller, men jag hade inte kört DVDInfoPro och ställt in allt rätt innan. Men när det var gjort brände jag en ny kopia med CloneCD o då fungera det direkt
Men hur får ni modeB på DVD;erna utan att löda? Fattar inte hur SlaxCD; ska fungera riktigt.. Har följt guiderna till pricka men Windows vägrar hitta iaf..
S-P 1-0 Heja Sverige!!!! VM guld?
Xtreme FW for Hitachi 47D Xbox 360 DVD Drive v1.1, 46 Coming Monday
>> Commodore4eva released a new improved version (v1.1) of his Xtreme Firmware for Hitachi-LG GDR-3120L 47D Xbox 360 DVD Drive and said he will release a version of firmware version 46 on monday.
From Commodore4eva on xboxhacker.net:
This will improve detection of backups.
46 Firmware has been completed. Double checking all code before release on monday.
Det har visst kommit en ny version av hitachi firmwaren... nån som testat att patcha över befintlig patch eller ska man köra en restore och sen patcha med 1.1?
Comment