Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Pioneer 111d, funkar ej :/

Collapse
X
  •  
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Varför ska man inte uppdatera firmwaren GUBBEN32??

Men min brännare tog inga blanka dvd-r,dvd+r, dvd+r dl innan jag uppdaretade den heller. Det funkade bara att bränna cd-r. Så efter testat den i en andra dator med samma resultat så har jag skickat tillbaka den och förhoppningsvis får en ny!

Man blir ju lack när inte skiten funkar

Comment

för mig funka inte spelen när ja brände med firmwire 1.23 eject tray stod de ingen soft bot funka heller när ja flasha om till 1.19 igen funkar alla de spel ja bränt hur nice som helst vad man kan säga är troligtvis att de beror på många faktorer om de ska funka brännare läsare hårdvara i pc m m men som sagt med min hitach läsare+pioneer111d med firmwire 1.19 + verbatim+dl brännt med cloneCD senaste version så funkar allt har testat flera olika brännare men endast denna som funkar till slut är lycklig ska sägas ja kör med

OPA-XTREME-HITACHI-7IN1-V2_1

Comment

Original inlägg av WizZerD
        I have 1.23 already
        I have tried other firmware from the dangerous brothers site: tdb.rpc1.org
        but nothing helps
        Try to flash back to 119 here C if it helps
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Eller reklamera brännaren. Alltid är det någon som har otur och får något som är trasigt.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av pege63
            Try to flash back to 119 here C if it helps
            I backed down to 119 again & now the burner sees the disks.. but it fails immetiately when I try to burn.. lots of clicking & odd noises.. I have to return it.

thankx anyway

Comment

Cs 2 me that ur burner is broken and not well at all
              "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Jag lånade en polares pioneer 110 och den funkade klockrent direkt med både verbatim och datawrite titanium dvd+r DL

Så nu väntar man bara på sin egen brännare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X