Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

får unrecogniced disc

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

min nec-nd3550 med hitachi(46), funkar nu med, efter senaste fw-hacket, 1.4 germania...

Comment

jag får inte unrecondnice disc utan jag kommer upp i media spelaren :S vad har jag gjort för fel då? flsahat den fel eller brännt fel?

Comment

samma sak hände mig när jag försökte bränna ett spel med min nec. Vet inte om det var brännaren i sig eller om det var för att jag glömt ställa in rätt bitsetting. Så mina pengar lägger jag på att du helt enkelt brännt fel.

Comment

okej :/ kan det inte vara att den inte är helt flashad rätt?

aja får väll se md5 check summan å allt var rätt i ss merger. men vad kan det annars vara? behöver hjälp fort

Comment

visst kan det vara så men stod det 100% complete när du var klar med flashningen så ska det vara ok. Vilken brännare kör du med och vilka skivor? Har du provat ta ner ett färdig patchat spel och testat?

Comment

Jag har en nec 3550a å verbatiam dl skivor

Comment

körde som sagt oxså med en nec innan och hade samma sak med att den körde igång mediaplayern när jag satte in en "backup" skiva. Som du säger så hade inte flashninge varit ok så borde den inte dra igång något alls utan bara säga åt dig att sätta in en annan skiva. Hade nog satsat på en brännare som fungerar, typ pioneer 111d.

Comment

jo blir en pioneer eller en LiteOn SHW-16H5S, känns surt att bränna upp 150kr när man har ont om cash bara :P, btw kan dom skivorna som jag redan har brännt funger på en sammy dirve?

Comment

Annars var det en LITEON SHW160P6S som det skrivits om så mycket till just detta.
                    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

jo men den är svårare att hitta å dyrare tror jag. såg en som hade köpt en LiteOn SHW-16H5S å det fungerade superb
                      men om ni rekomenderar den andra mer så blir det väll en sådan då

Comment

Ja annars finns pioneer 111d för runt 350-400 har jag sett, sen finns det som siter där den kostar runt 600-700 då har man insett dess värde & höjt priset för att den just passar 360 men det pratas det tyst om (höjda priset för att den funkar på 360)
                        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

har dom börjat höja för dom funkar till 360?

det är ju helt skruvat.

jag fick också att det startade i media center en gång ..den tyckte att min backup var musik

den var bränd med min NEC 3520A

kan bara säga att vill du bli av med strul så skaffa en pioneer 111D + verbatim skivor ..jag har 100% funkande backups nu har testat 10 än så länge men alla funkade direkt

Comment

www.pixmania.com har pioneer111d till bra pris fortfarande. Och är bara dina skivor brända med rätt inställningar så bör dom fungera på en box med samsung driven.

Comment

Skall bara säga att Jag har en sony-brännare och en Pinoneer brännare.
                              Sonyn spöjar Pioneern med hästlängder. med sonyn kan jag bränna skivan i 8x hastighet utan problem! (Tweakat firmware) och spelen rullar perfekt, brända på endast 10 min. Plus att Laddningstiderna är halverade när jag bränner med sonyn.
                              Går lika snabbt som orginal... sonys nya är GRYM!

Comment

Original inlägg av olofd
                                Skall bara säga att Jag har en sony-brännare och en Pinoneer brännare.
                                Sonyn spöjar Pioneern med hästlängder. med sonyn kan jag bränna skivan i 8x hastighet utan problem! (Tweakat firmware) och spelen rullar perfekt, brända på endast 10 min. Plus att Laddningstiderna är halverade när jag bränner med sonyn.
                                Går lika snabbt som orginal... sonys nya är GRYM!
                                Hehe, SONY har väl lagt lite tid på att tweaka den för att den skall fungera bra med 360 för att strö lite salt i såren på microsoft.
                                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X