haha nu pratade jag med supporten den nyaste boxen som hänger sig lite titt som tätt skulle jag koppla til en vanlig tv och inte min plasma tv för det kunde bero på min plasma tv .........bra svar va
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
crashbox 360...ruttet M$
Collapse
X
-
hehe, då kanske man ska åka till supporten och köra upp den där hd kabeln nånstans på dom där inte solen skiner så ofta. för den har du ju ingen användning av enligt dom...Original inlägg av joachimhaha nu pratade jag med supporten den nyaste boxen som hänger sig lite titt som tätt skulle jag koppla til en vanlig tv och inte min plasma tv för det kunde bero på min plasma tv .........bra svar vaWhoever came up with
"THE BIGGER THEY ARE THE HARDER THEY FALL"
musta been kickin' some ass!
- Citat
- Flag
Comment
-
snackatt med supporten nu faktist jävligt trevliga ska ringa imorrn bjuda hem UPS har fått en UPS-returetikett på mejlen.
fan dom lär ju ha lite och göra nere i tyskland.
SHIP TO: BAY 1 ROBERT PAST
0000000000
EUROPEAN REPAIR CENTRE
FELDSTRASSE 16
TELEPLAN RHEIN-MAIN GMBH
64331 WEITERSTADT
GERMANY
edit:
verkar gå smidigt det här dom ska hämta boxen mellan 16:30 och 18. helt enligt mina önskemål.Last edited by lechill; 2006-09-22, 11:56.
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av woohaKanske, jag lämnade min till UPS idag. Om jag inte får en ny så får det väl bli till att sälja det man kan på tråden här i forumet (Hansi har klistrat en köp och sälj för döda 360). Återkommer med info av utfall om ngn vecka.
skickade du med nät agregatet också ?
- Citat
- Flag
Comment
-
nån som testat det här ?
ames at joystiq fixed his own 360 that was flashing three red lights, which indicates an internal error.
If you have this problem try to fix it yourself before sending the unit in.
1) Remove your hard drive and/or memory units.
2) Run “Initial Setup” under the system blade.
3) Decline inserting HDD or memory unit when prompted.
4) Sync your controller and pop in a game.
It might save your xbox 360 a repair return.
Do-it-yourself repair - Joystiq
- Citat
- Flag
Comment
-
ringde supporten i helgen för att se om dom hade skickat tillbaka min låda eller vad som hände...dom sa bara och jag citerar "det står still ner på servicecentrat"...va fan....nu har lådan stått där nere i över en vecka...så lång tid kan det ju inte ta och skicka tillbaka en box...abstinens när man inte får spela...e där många som har skickat ner sina boxar fast dom är brutna?
- Citat
- Flag
Comment

Comment