Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

crashbox 360...ruttet M$

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

haha nu pratade jag med supporten den nyaste boxen som hänger sig lite titt som tätt skulle jag koppla til en vanlig tv och inte min plasma tv för det kunde bero på min plasma tv .........bra svar va

Comment

Original inlägg av joachim
      haha nu pratade jag med supporten den nyaste boxen som hänger sig lite titt som tätt skulle jag koppla til en vanlig tv och inte min plasma tv för det kunde bero på min plasma tv .........bra svar va
      hehe, då kanske man ska åka till supporten och köra upp den där hd kabeln nånstans på dom där inte solen skiner så ofta. för den har du ju ingen användning av enligt dom...
      Whoever came up with
      "THE BIGGER THEY ARE THE HARDER THEY FALL"
      musta been kickin' some ass!

Comment

snackatt med supporten nu faktist jävligt trevliga ska ringa imorrn bjuda hem UPS har fått en UPS-returetikett på mejlen.

fan dom lär ju ha lite och göra nere i tyskland.

SHIP TO: BAY 1 ROBERT PAST
        0000000000
        EUROPEAN REPAIR CENTRE
        FELDSTRASSE 16

TELEPLAN RHEIN-MAIN GMBH
        64331 WEITERSTADT
        GERMANY

edit:
        verkar gå smidigt det här dom ska hämta boxen mellan 16:30 och 18. helt enligt mina önskemål.
        Last edited by lechill; 2006-09-22, 11:56.

Comment

FEL PÅ MIN BOX MED ERROR CODE........
          SKICKAR IN DEN TILL MS IMORGON, PRATADE MED SUPPORTEN IDAG, MIN ÄR UPDATERAD I FIRMWAREN, UNDRAR OM DET KAN HA PÅVERKAT BOXEN?
          HOPPAS JAG FÅR EN NY/l

Comment

skicka in ditt tangentbord med verkar vara nått fel på caps lock

Comment

Original inlägg av lechill
              skicka in ditt tangentbord med verkar vara nått fel på caps lock
              hehe

Comment

nån mer som fått en ny box fast dom skickatt in med brutet sigill ?

Comment

Kanske, jag lämnade min till UPS idag. Om jag inte får en ny så får det väl bli till att sälja det man kan på tråden här i forumet (Hansi har klistrat en köp och sälj för döda 360). Återkommer med info av utfall om ngn vecka.

Comment

Original inlägg av wooha
                    Kanske, jag lämnade min till UPS idag. Om jag inte får en ny så får det väl bli till att sälja det man kan på tråden här i forumet (Hansi har klistrat en köp och sälj för döda 360). Återkommer med info av utfall om ngn vecka.

skickade du med nät agregatet också ?

Comment

Original inlägg av lechill
                      skickade du med nät agregatet också ?
                      nej, dom ville bara ha boxen.

Comment

ups hämtade min idag, hoppas man får en ny trots brutet sigill

Comment

Jepp, jag fick tillbaka min igår från tyskland, fick en som var tillverkad 15 jan 06... Mitt sigill var ju brutet men det funkade fint iaf...

Comment

nån som testat det här ?
                            ames at joystiq fixed his own 360 that was flashing three red lights, which indicates an internal error.

If you have this problem try to fix it yourself before sending the unit in.

1) Remove your hard drive and/or memory units.

2) Run “Initial Setup” under the system blade.

3) Decline inserting HDD or memory unit when prompted.

4) Sync your controller and pop in a game.

It might save your xbox 360 a repair return.

Do-it-yourself repair - Joystiq

Comment

ringde supporten i helgen för att se om dom hade skickat tillbaka min låda eller vad som hände...dom sa bara och jag citerar "det står still ner på servicecentrat"...va fan....nu har lådan stått där nere i över en vecka...så lång tid kan det ju inte ta och skicka tillbaka en box...abstinens när man inte får spela...e där många som har skickat ner sina boxar fast dom är brutna?

Comment

min e på väg ner just nu..
                                UPS var ju jävligt smidiga skulle komma mellan 16:30 och 18
                                tror dom hämta upp den 16:31...

Status: På väg
                                Sänt till: WEITERSTADT, DE
                                Typ av servicealternativ: STANDARD

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X