Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

crashbox 360...ruttet M$

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jag har fått error 0022 Gpu overheating.

Jäkla börda då jag nyss satt in ett NME Chipp som funka klockrent.
    Fick använda det i en dag sedan började jag få grafikfel (typiska överhettningsfel) och den hängde sig hela tiden. Undra om något gått sönder när jag fick chippet insatt.

Jaja hoppas det funkar att skicka tillbaka en bruten xlåda när jag plockat ut chippet.

Comment

Original inlägg av Liffa
      Jaja hoppas det funkar att skicka tillbaka en bruten xlåda när jag plockat ut chippet.
      Det finns det fler som hoppas på =)

Comment

bara så ni vet, boxarna är helt slut i tyskland på service centrat...suck...dom vet inte när dom får in nya...min har legat där över en vecka nu...dom snackar om att dom ska flytta service centrat därför är där fördröjning på boxarna...va fan

Comment

det är ju fan tragiskt, dom får slut på boxar på sitt servicecenter... då borde det ju vara en och anna box som gått sönder...
          Whoever came up with
          "THE BIGGER THEY ARE THE HARDER THEY FALL"
          musta been kickin' some ass!

Comment

vafan jag som precis fått det här:

Vårt servicecenter har mottagit din Xbox. Vår prioritet är att snabbt omhänderta din Xbox och skicka den tillbaka till dig så att du kan fortsätta spela. Vi kommer att kontakta dig så snart vi är klara. Förbered dig på mer action!
            Last edited by lechill; 2006-09-27, 14:34.

Comment

fan börjar fundera allvar på att sälja boxen medan den fortfarande funkar...

låter som det är mest en tidsfråga, dvs NÄR den går sönder, än OM den går sönder

härligt företag det där M$....

Comment

Original inlägg av ecu
                bara så ni vet, boxarna är helt slut i tyskland på service centrat...suck...dom vet inte när dom får in nya...min har legat där över en vecka nu...dom snackar om att dom ska flytta service centrat därför är där fördröjning på boxarna...va fan
                Paketet är i UPS-systemet enligt tidsplan med nytt planerat leveransdatum den 02/10/2006.
                Last edited by lechill; 2006-09-28, 12:03.

Comment

Jag börjar bli nervös.

Har ringt MS supporten och dom skall komma och hämta lådan inom 2-5 dagar.
                  Hoppas verkligen man slipper betala för reparationen nu när den varit öppnad.
                  Är det någon som vet vad det kan kosta om man måste betala?
                  Läste att det kosta 139dollar i USA iaf för folk som vari tvungna att betala.

Tänkte skicka i xbox kartongen då jag inte har någon annan. Tror ni det är ok?
                  Dom sa att man skulle ha en vanlig brun kartongl.

Comment

min har ett psxcare märke där sigillet satt så det verkar ju inte vara nått problem

Comment

Nu har dom hämtat den.
                      Snubben som hämta den var närmare 50 och frågade om jag skickade för första gången. När jag sa ja så skratta han och sa att jag skulle förbereda mig på en karusell då han hade fått hämta lådor minst 3 ggr hos vissa för att dom går sönder så ofta. KUL.

Börjar nästan ångra mitt köp av 360n. Kommer säkert gå sönder igen om jag får en ny nu. Hade ju haft ett chipp i den så man vet aldrig om dom blir kinkiga.

Comment

så här ser min postgång på ups ut: hoppas de skickar en ny och inte den gamla...

FRANKFURT,DE 09/27/2006 9:37 A.M. RETURNED TO SHIPPER
                        09/27/2006 7:00 A.M. OUT FOR DELIVERY
                        09/27/2006 5:32 A.M. ARRIVAL SCAN
                        DUSSELDORF,
                        DE 09/27/2006 2:37 A.M. DEPARTURE SCAN
                        09/27/2006 12:36 A.M. ARRIVAL SCAN
                        LANGENHAGEN,
                        DE 09/26/2006 8:58 P.M. DEPARTURE SCAN
                        BROMMA,
                        SE 09/25/2006 4:24 P.M. ORIGIN SCAN
                        BROMMA,
                        SE 09/22/2006 5:54 P.M. RETURN SERVICE SHIPPING LABEL WAS LEFT WITH THE SHIPMENT'S RECEIVER.
                        DE 09/21/2006 7:51 A.M. BILLING INFORMATION RECEIVED

Comment

du fick inget nytt ups nummer ? för transporten tillbaka ?

Comment

nej

Comment

bara status returned to shipper

Comment

Ni har helt enkelt haft otur och fått dåliga versioner av era Xbox.
                                Dom flesta har inga fel alls vad jag hört.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X