Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

torrentleech

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• torrentleech

Hej

undrar bara om där är någon som vill göra en god gärning och invita mig till torrentleech...hade varit kalais...

daniel.juve@hotmail.com

Ska jag vara ärlig.... av alla torrentsajter med XBox360 spel som jag har tillgång till i alla fall så är lätt revolutiontt.net den bästa. Mycket mycket fler spel än torrentleech.
    Å just nu kan man regga sig på revolution utan invite......
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Comment

Original inlägg av Enlund
      Ska jag vara ärlig.... av alla torrentsajter med XBox360 spel som jag har tillgång till i alla fall så är lätt revolutiontt.net den bästa. Mycket mycket fler spel än torrentleech.
      Håller helt med "revolution"!

Comment

smakade riktigt gott det där!

Comment

Original inlägg av ecu
          Hej

undrar bara om där är någon som vill göra en god gärning och invita mig till torrentleech...hade varit kalais...

daniel.juve@hotmail.com
          Fixxar en invite till dig nu!!!
          Torrentleech o Revolution Tycker jag e snarlika, ibland bättre speed på den ena och tvärtom.
          Hör av dig så jag vet att du fått den
          //Jyggemannen

Comment

Det är lätt att få konto , desto svårare att hänga sig kvar på dom största siterna.

Comment

seedar man duktigt är det väl inget problem....
              » Xbox360 FAQ

Comment

Original inlägg av jyggemannen
                Fixxar en invite till dig nu!!!
                Torrentleech o Revolution Tycker jag e snarlika, ibland bättre speed på den ena och tvärtom.
                Hör av dig så jag vet att du fått den
                jo jag fick den, svinschysst...följde länken och fick upp

"Registrations closed for the time being. Thank you"

Comment

Original inlägg av ecu
                  jo jag fick den, svinschysst...följde länken och fick upp

"Registrations closed for the time being. Thank you"
                  Konstigt.....
                  Testa i morgon igen hör av dig sen så får jag ta kontakt med dom annars
                  //Jyggemannen

Comment

Original inlägg av Enlund
                    Är det bara jag eller fick alla en rati på 2 miljoner?!

Det var ingen särskillt bra hastighet man kom upp i

Comment

Man får det som helt ny. Men det är till att seeda sen så du håller den hög och bra :-)
                      Jag tycker hastigheten var helt ok.... i alla fall på de spel jag tankade hem. Runt 500kb/sec.
                      » Xbox360 FAQ

Comment

Tjenare, är medlem på revolution jag, har 6.66gb uploaded och 60mb downloaded för tillfället.

Om någon vill och kan så får ni gärna invita mig till torrentleech också! Som ni ser seedar jag, ingen Hit'nRun :]

Comment

60mb down? vad är det för mini-spel du har tankat hem? ;-)

själv har jag en ratio på 2.253 just nu. Med 143 Gb download.....
                          » Xbox360 FAQ

Comment

Tankade ner något album tror jag.
                            Seedar typ 10 olika spel som jag redan hade.. Sparar upp lite ratio, jag menar.. om jag nu tankar ett 360spel så har jag ju under 1 ratio sen

Om det kommer något spel som jag vill ha så snabbt som möjligt tankar jag det från REV då.

Comment

En bra trick annars är ju att plocka hem något som är populärt.
                              T.e.x. så har jag precis fått hem Splinter.Cell.Double.Agent.PAL.XBOX360.Allstars - bara på det spelet (över 700 leechers) så fick jag en ratio på 1.9 medans jag tankade hem det.
                              » Xbox360 FAQ

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X