Original inlägg av general_31
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
torrentleech
Collapse
X
-
- Citat
- Flag
Comment
-
kan du skicka en invite till revolutionTT till mig min mail Persen88A@hotmail.com är medlem på torrentleech och har en ratio där på Ratio: 1.767 snälla skicka en om du har nårgra?Original inlägg av Enlund Visa InläggSka jag vara ärlig.... av alla torrentsajter med XBox360 spel som jag har tillgång till i alla fall så är lätt revolutiontt.net den bästa. Mycket mycket fler spel än torrentleech.
Å just nu kan man regga sig på revolution utan invite......
- Citat
- Flag
Comment
-
-
- Citat
- Flag
Comment
-
undrar om nan kan invita mig till http://www.revolutiontt.net/
varit pa sem i 2 manader sa kontot har blivit sparrat
ostberg.johan@gmail.com
- Citat
- Flag
Comment
-
Fan va trist.
Du skulle ha parkerat ditt konto. Är man inaktiv i 42 dagar så blir kontot avstängt. Har inga invites kvar till Revolution just nu, annars hade du lätt fått en.Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
- Citat
- Flag
Comment
-
torrentleech har jag massa invites till om du behöver.Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
- Citat
- Flag
Comment
-
det ar det enda kontot som forfarane fungerar =)
vore schyst om nan kunde skicka ett pm till nan som har lite power pa
revolution och saga at dom att ta bort sparren pa mitt konto for det verkar som kontot forfarande finns kvar men bara ar sparrat.
lechill heter jag dar.
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag kan dra ett PM till nån admin..... om det nu hjälper.Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
- Citat
- Flag
Comment

Comment