Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

torrentleech

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av general_31 Visa Inlägg
    sköter också min ration har 1 terrabyte i uppload o 600 gb i download på torrentleech så om någon vill ha en invite så är de bara o skicka ett pm
    snälla kan du skicka en invite till mig Persen88A@hotmail.com

Comment

• Vore fina fisken om det fanns någon invite över till mig också

konke_@hotmail.com

Comment

• kan ingen invite mej till någon torrentsida.... skulle vara skitglad om nån fixade till mig!

Comment

• dioufboy91@hotmail.com e min msn

Comment

• Original inlägg av Enlund Visa Inlägg
            Ska jag vara ärlig.... av alla torrentsajter med XBox360 spel som jag har tillgång till i alla fall så är lätt revolutiontt.net den bästa. Mycket mycket fler spel än torrentleech.
            Å just nu kan man regga sig på revolution utan invite......
            kan du skicka en invite till revolutionTT till mig min mail Persen88A@hotmail.com är medlem på torrentleech och har en ratio där på Ratio: 1.767 snälla skicka en om du har nårgra?

Comment

• Bra torrent här också: http://bt.xbox-sky.com/
              Bara Xbox

Comment

• Nån som kan skicka en invite till revolutionTT och torrentleech.
                Vore sjyyst! svuush@gmail.com

Comment

• undrar om nan kan invita mig till http://www.revolutiontt.net/
                  varit pa sem i 2 manader sa kontot har blivit sparrat
                  ostberg.johan@gmail.com

Comment

• Fan va trist.
                    Du skulle ha parkerat ditt konto. Är man inaktiv i 42 dagar så blir kontot avstängt. Har inga invites kvar till Revolution just nu, annars hade du lätt fått en.
                    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
                    » Xbox360 FAQ

Comment

• yes alla mina konton ar sparrade det suger.

Comment

• torrentleech har jag massa invites till om du behöver.
                        » Xbox360 FAQ

Comment

• det ar det enda kontot som forfarane fungerar =)
                          vore schyst om nan kunde skicka ett pm till nan som har lite power pa
                          revolution och saga at dom att ta bort sparren pa mitt konto for det verkar som kontot forfarande finns kvar men bara ar sparrat.
                          lechill heter jag dar.

Comment

• Jag kan dra ett PM till nån admin..... om det nu hjälper.
                            » Xbox360 FAQ

Comment

• någon som vet om torrentleech ska börja att man kan regga sig igen? verkar omöjligt och få en invite, om man inte är riktigt snäll

Comment

• Synd att ni missade free inviten dom hade för 2 veckor sen.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X