Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

torrentleech

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

bt.xbox-sky behöver man inte bli invitad till
    Stolt ägare till en 360 konsoll med

Mitt xbox

Comment

Nu är signup på revolutiontt.net stängd för gott. Endast invites från och med nu.....
      Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
      » Xbox360 FAQ

Comment

Jag skulle vilja ha invite till torrent damage och torrent leech med eller kanske revolutiontt. Har ratio på 1.2 på filelist. mail: daniel_larsson@msn.com tack.

Comment

Original inlägg av Psyfus
          Jag skulle vilja ha invite till torrent damage och torrent leech med eller kanske revolutiontt. Har ratio på 1.2 på filelist. mail: daniel_larsson@msn.com tack.
          har du en invite till filelist att ge mig?

var så god
          Stolt ägare till en 360 konsoll med

Mitt xbox

Comment

tack för inviten men tror det blev nått fel när jag regga för den säger att det e fel ticket number eller nått. tack endå.

hade gett dig invite på filelist om det hade funnit, tyvärr har dom det inte där.

Comment

Såg ni att någon hade lyckats komma över någon mods konto och skriva ett medelande att torrentleech skulle läggas ner?

Comment

Näe antar man behöver login för det. hehe.

Comment

Har ännu ej fått någon Invite....
                  Mikael du då???
                  Jo det har jag men när jag försöker regga mig så får jag inget mail som det står att det ska skickas :S
                  MVH
                  Mikael Bäck

Comment

Effoc fick min Invite tack!!!
                    //Jyggemannen

Comment

• mikael använder du hotmail så kan det hända att den hamnar i spammappen.

Comment

• hej, skulle någon kunna vara superschysst och invita mig på http://www.revolutiontt.net/ ... tack på förhand
                        lars.abelsson@gmail.com

Comment

• Original inlägg av sukki Visa Inlägg
                          hej, skulle någon kunna vara superschysst och invita mig på http://www.revolutiontt.net/ ... tack på förhand
                          lars.abelsson@gmail.com
                          Om du läser lite i detta forum så ser du vad du skall göra!
                          tex som Effoc skrev en sida tidigare!!
                          har svarat på den frågan innan och svarar igen

problemet är bara det sköter inte ni er så straffas vi som invitar er förstår du.
                          Så om du tankar sönder ditt konto så tar de bort så att inte jag kan invita fler och att jag får varningar så jag invitar ingen som inte kan visa att han kan sköta sig på en annan tracker. så om du vill ha en invite så gör typ såhär

Ratio: 202,268.093 Uploaded: 46.17 GB Downloaded: 239.35 kB användrar namn effoc på revolutiontt.net
                          Förstår du?
                          //Jyggemannen

Comment

• Kan någon invita mig till revolutiontt skulle det uppskattas enormt.

Kan skicka invite till scenetorrents, tti eller swebits som tack.

Comment

• lätt att vi byter swebits mot revolutiontt
                              Mail?
                              MVH
                              Mikael Bäck

Comment

• jyggemannen: Tack för ditt svar! sorry att du fick upprepa dig igen. Här är min info på sweseeders.net Ratio: 7.124 Uppladdat: 273.13 GiB Nerladdat: 38.34 GiB ... Sådär, håller tummarna på en invite nu

lars.abelsson@gmail.com

http://www.revolutiontt.net/ invite önskas

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X