Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

IMG Burner

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

ska man välja image-filen eller .dvd-filen när man ska bränna sen?

Comment

Original inlägg av tompa290 Visa Inlägg
      ska man välja image-filen eller .dvd-filen när man ska bränna sen?
      Dvd-filen

Comment

ok tack..e ganska ny på detta så

Comment

Jag får image (1kb) och image.000 (spelets storlek). Jag har blivit informerad om att det är den stora jag ska bränna, nån som opponerar sig?
          Banned:
          Annonserat försäljning av brända spel.

Comment

trodde jag oxå..men Mange62 säger att det är .dvd-filen

Comment

Om du öppnar .dvd filen i ett brännprogram som vet vad det skall göra av en sådan fil så använder sig brännprogrammet av den information som finns i .dvd-filen. Nämligen information om vilken imagefil som innehåller datan som skall brännas samt information om var layerbreak skall göras vid bränningen.

Om du öppnar .000 filen så måste du manuellt knappa in layerbreak värdet någonstans i brännprogrammet. Annars blir det fel. Meh har jag inte redan informerat om detta i någon av de KLISTRADE trådarna?
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

i img burner kan du ta vilken fil du vill om du lagt in layerbreak i programmet...

Comment

nutte & tompa290 varför läser ni inte lite på forumet??!
                  det står ju på tusen ställen om hur man gör.

Läs FAQ'n!

.
                  Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
                  » Xbox360 FAQ

Comment

Jag har patchat image.000 filen med imgpatch, den skall visst fixa layerbreak. Ja ja jag ska läsa, det är bara det att det tar mkt tid och jag har precis bestämt mig för att flasha dvd-läsaren.
                    Banned:
                    Annonserat försäljning av brända spel.

Comment

Har läst FAQ`n..ska testa imorron när skivrona kommer med posten

Comment

Det är för er egna skull.... så slipper ni stå där sen med skivor som inte duger till annat än ölunderlägg....
                        Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
                        » Xbox360 FAQ

Comment

Original inlägg av Azper Visa Inlägg
                          Använder alltid Image Burner... Har inte haft ett enda problem med det.
                          Ställ in Layerbreak och ändra Booktypen, Sen är det bara öppna .dvd filen och tuta och köra!

hej. undrar bara vad är booktype och vart hittar man det i imageburnen eller är det någo annat? tack i förväg

Comment

har bränt tre spel..alla funkar kalas-bra

Comment

Original inlägg av nela04 Visa Inlägg
                              hej. undrar bara vad är booktype och vart hittar man det i imageburnen eller är det någo annat? tack i förväg
                              Du startar programmet, sen så vid writespeed och copies där nere till höger så har du en ikon som ser ut som en "bok" Tryck där sen så ställer du bara in rätt saker

Comment

Original inlägg av Azper Visa Inlägg
                                Du startar programmet, sen så vid writespeed och copies där nere till höger så har du en ikon som ser ut som en "bok" Tryck där sen så ställer du bara in rätt saker

gör det verkligen någon skillnad eller? är det så viktigt?

och det man skall ställa in är: Change for: dvd+r, och New settings:dvd-rom. Är detta rätt?
                                Last edited by nela04; 2006-11-14, 23:18.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X