Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Invites

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hej, är det någon som har någon invite till blackcats-games.net... skulle vara jätte tacksam

mvh
    petter@studiebok.se
    Last edited by killander; 2007-06-11, 02:39.

Comment

• Enlund eller någon annan... jag skulle höra om jag kan få en invite till någon sida med många wii spel.. jag har torrentleech nu... de har inte så många spel... någon annan sida?

jag har 2.4 i ratio för tillfället..

mvh
      petter@studiebok.se

Comment

• bäste effoc har du någon email så jag kan svara på annars har jag bra ratio på torrenlech,softtorrents,piratetorrents,softmupparn a och flera andra kallar mej vargmannen om du vill kolla min email är hansson_552@hotmail.com och jag vill gärna ha en invite till revo tt sköter mej alltid med att seeda

Comment

• Sorry men landslide var först min sista rök där
          Stolt ägare till en 360 konsoll med

Mitt xbox

Comment

• Original inlägg av Janols Visa Inlägg
            Smarta du har en invite till BlackCats-Games 2.1 i mailen, skicka gärna en TorrentLeech invite till mig. Mail: une88@hotmail.com .

EDIT: dom accepterar inte @hotmail adresser ge mig en annan mail du har tillgång till...

Peace!
            WUNDERBAR

smarta321@gmail.com får du jättegärna skicka till!
            skickar en invite till torrentleech nu.
            puss

Comment

• enlund har du någon invite till rev tt till övers min email är hansson_552@hotmail.com vargmannen

Comment

• nope.
                har massa till torrentleech dock
                Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
                » Xbox360 FAQ

Comment

• Skulle gärna vilja ha en invite till RevolutionTT lr Blackcats.

Har invites till TL (Ratio: 2.062 Uploaded: 1.02 TB Downloaded: 505.14 GB) Softtorrents (Ratio: 1.973 Uppladdat: 582.83 GB Nedladdat: 295.40 GB)
                  TTi (Ratio: 2.846 Uploaded 385.38 GB Downloaded 135.39 GB)

SOM jag endast byter emot. Som ni ser så har jag ganska bra ratio å sköter mig väldigt bra.

Comment

• Original inlägg av donpatricio Visa Inlägg
                    Skulle gärna vilja ha en invite till RevolutionTT lr Blackcats.

Har invites till TL (Ratio: 2.062 Uploaded: 1.02 TB Downloaded: 505.14 GB) Softtorrents (Ratio: 1.973 Uppladdat: 582.83 GB Nedladdat: 295.40 GB)
                    TTi (Ratio: 2.846 Uploaded 385.38 GB Downloaded 135.39 GB)

SOM jag endast byter emot. Som ni ser så har jag ganska bra ratio å sköter mig väldigt bra.
                    Jag kan ge dej en invite till BC, till vilket e-mail ska jag skicka? Önskar gärna en invite till TL om det går för sig.

Comment

• vill byta invites! TL för RRT eller BC
                      epost: Ghetto_87@spray.se

<--- xbox-sky

<---- torrentleech

<---- piratebits

Comment

• Original inlägg av swifter Visa Inlägg
                        vill byta invites! TL för RRT eller BC
                        epost: Ghetto_87@spray.se

<--- xbox-sky

<---- torrentleech

<---- piratebits
                        Skickad! Skicka gärna en TL -> zopyrus@gmail.com

Comment

• Original inlägg av Zopyrus Visa Inlägg
                          Skickad! Skicka gärna en TL -> zopyrus@gmail.com
                          kommer på emailen inom nån dag

Comment

• Jag skulle vilja ha en invite till Blackcats. Har invites till Torrentleech att byta med om någon vill göra det. Min ratio ligger på 2.2 på TL.

Mail: c_neubronner@hotmail.com

Comment

• Hej, jag skulle väldigt gärna vilja ha en invite till RevolutionTT och blackcat-games, jag har över 1,0 på alla andra trackers jag är medlem på, bland annat på Torrentleech, där jag har 55,27 GB Uploaded och 34,59 GB Downloaded efter att ha varit medlem i 2 dagar.

min mail: mattiasz600@gmail.com

Comment

• Original inlägg av mattiasz600 Visa Inlägg
                                Hej, jag skulle väldigt gärna vilja ha en invite till RevolutionTT och blackcat-games, jag har över 1,0 på alla andra trackers jag är medlem på, bland annat på Torrentleech, där jag har 55,27 GB Uploaded och 34,59 GB Downloaded efter att ha varit medlem i 2 dagar.

min mail: mattiasz600@gmail.com
                                Invite skickad...

Comment

Working...
                                X