Original inlägg av mizzce
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Invites
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Har några stycken på blackcats. Behöver en mail adress (ej hotmail) så jag kan skicka en invite till dig.Original inlägg av donpatricio Visa InläggHar du fler invites till revoultion tt lr blackcats? Jag laddat upp 1.02TB på TL å har en ratio över 2.0. Heter donpatricio på de flesta bra sidor.
Comment
-
Tar gärna en invite till blackcats och/eller revolution tt.
Bara att skriva mail så har ni en till torrentleech.
hschlette@gmail.com
Comment
-
-
Email: donpatoo@gmail.com Tack så mkt. Skulle vilja gärna ha till RevTT men det här får räcka. Tack igen!Original inlägg av mizzce Visa InläggHar några stycken på blackcats. Behöver en mail adress (ej hotmail) så jag kan skicka en invite till dig.
Comment
-
Nu har du en invite i mailenOriginal inlägg av donpatricio Visa InläggEmail: donpatoo@gmail.com Tack så mkt. Skulle vilja gärna ha till RevTT men det här får räcka. Tack igen!
Comment
-
vill ha en invite till torrent leach...har revolutiontt att byta bort...har 100 lina så ligger på bra ratio.
sandstrommikael@yahoo.se
Comment
-
önskar invite till SweDVDr
har Torrentleech att erbjuda
eller hade swedvdr slutat med invites?
edit. en till tti.nu hade varit trevligt annars
edit2. eller till BitMeTV.orgLast edited by papageno81; 2007-06-24, 21:51.
Comment
-
Jag kan invite:a dig på TL om du invite:ar mig på RevTT. Har delat med mig 1.02TB på TL å har en ratio över 2.0Original inlägg av mickys Visa Inläggvill ha en invite till torrent leach...har revolutiontt att byta bort...har 100 lina så ligger på bra ratio.
sandstrommikael@yahoo.se
donpatoo@gmail.com
Comment
-
Söker: Invite till HDBits.
Erbjuder: Invites till RevolutionTT och Torrentleech.
Maila mig på tony@dioxid.com.
Comment

Comment