Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Invites

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• A confirmation email has been sent to the address you specified (UBJ.88@hushmail.com). They need to read and respond to this email before they can use their account. If they don't do this, the new account will be deleted automatically after a few days.

om du inte hittar den i din in post kolla junk \ spam mail den kan ligga där =/

Comment

• Tar gärna en invite till RevTT.
      Själv så har jag BitMeTV och Torrentleech.

egonfisk@hotmail.com

Comment

• kan någon invita mig till revolutiontt eller swedvdr?
        kan erbjuda torrentleech (tack till generalen för den inviten)

papageno1981@hotmail.com
        Last edited by papageno81; 2007-01-14, 14:54.

Comment

• förvirrad tack så mycket men jag har inte fått nått än, varken i skräpposten eller inkorgen.. konsigt brukar det ta lång tid?

Comment

• Original inlägg av Förvirrad Visa Inlägg
            A confirmation email has been sent to the address you specified (UBJ.88@hushmail.com). They need to read and respond to this email before they can use their account. If they don't do this, the new account will be deleted automatically after a few days.

om du inte hittar den i din in post kolla junk \ spam mail den kan ligga där =/
            Tack så mycket du hittar mig som iRiE där inne, har inte chippat min låda än så tar väl ett tag innan jag blir 100%-aktiv men ska börja jobba på min ratio redan nu.

Tack så hemskt mycket för inviten!.

Peace!
            | PlayStation 2 | Xbox 360 | GameCube | PC |

Comment

• Söker vilken torrent sida som helst bara det finns bra 360spel. Nuvarande ratio är 2.102 Är förnärvarande bara medlem på TPB å de e kasst med seed där!!!!!

Mail: Niclas90@gmail.com
              Xbox 360 Premium HDMI
              BenQ iXtreme 1.5

Comment

• Invite successful!
                A confirmation email has been sent to the address you specified (Niclas90@gmail.com).

They need to read and respond to this email before they can use their account.

If they don't do this, the new account will be deleted automatically after a few days.

Comment

• ingen som kan invita mig till revolutiontt, har torrentleech att erbjuda

papageno1981@hotmail.com

Comment

• Tack tompa290!
                    Xbox 360 Premium HDMI
                    BenQ iXtreme 1.5

Comment

• Hej =)

Hej!
                      Kan någon invita mig till revolutiontt eller någon annan, tyvärr har jag inget att erbjuda men någonstans måste man börja
                      Har 100mbit upp och 10mbit ner, lär inte ha några problem med ratio .

firak01@gmail.com eller firak01@hotmail.com

TACK!

Comment

• Någon som har revolutiontt? Jag har TorrentLeech-invite eller OiNK-konto att erbjuda

cybrox85@hotmail.com

Mvh

Comment

• Någon som har en revTT invite att bjuda på? ja jag vet att jag låter tattig och har inget att bjuda för tillfället då jag inte får dra in på torrent sidor här men kan fixa TL och Oink invite om en vecka.

Comment

• någon som har lust att invita mig till revolutiontt ?
                            har 1.2 i ratio på torrentleech (160/130) och kan även invita folk dit ifall så önskas

Simon.Bylund@gmail.com

MVH Dezuria

Comment

• bitmetv

Är ute efter en invite till bitmetv.
                              Har invites till swetv, nordicbits, extremebits, softtorrent, childbytes, undergroundgamer och takeabyte att byta imot.
                              MVH
                              nicq
                              urbannnnnn@hotmail.com

Comment

• Original inlägg av nicq Visa Inlägg
                                Är ute efter en invite till bitmetv.
                                Har invites till swetv, nordicbits, extremebits, softtorrent, childbytes, undergroundgamer och takeabyte att byta imot.
                                MVH
                                nicq
                                urbannnnnn@hotmail.com
                                tror dom flesta här är mer intreserade utav invites till spel sidor eller där det finns spel så du har nog betydligt större chans att få en invite ifrån swetv, nordicbits, extremebits, softtorrent, childbytes, om du frågar där
                                Stolt ägare till en 360 konsoll med

Mitt xbox

Comment

Working...
                                X